הח"כים החרדים לוחצים על שר התקשורת לא לאשר שידורי סקס בתשלום ללילות ובסופי שבוע

חברי הכנסת יגאל ביבי ויצחק ועקנין מאיימים בתלונה למשטרה, אם עד סוף השבוע לא יורדו ערוצי הסקס מעל המסך

חברי הכנסת הדתיים צפויים ללחוץ חזק על שר התקשורת , ראובן ריבלין , לא לאשר המלצה צפויה של המועצה לשידורי כבלים ולווין, להיענות לבקשת חברות הכבלים לאשר להן להציע למנויהן ערוצי צפיה לפי תשלום (PPV) בתחום הסקס, תוך שיפור התנאים הכלליים שקבעה המועצה בעבר לערוצי צפיה בתשלום.

כזכור, פנו חברות הכבלים בתחילת השבוע למועצה ולשר בבקשה, כי יותר להן לשדר במתכונת של צפיה בתשלום ללילה. זאת אומרת, שהמנוי יוכל להזמין צפיה בהזמנה אחת לגבי רצף המשדרים המשודרים במשך לילה, בין השעות 10 בערב ל-5 לפנות בוקר, וכן יוכל להזמין בהזמנה בודדת רצף משדרים לסוף שבוע שלם.

כזכור, התברר שההסתייגות שהתקבלה בכנסת לחוק התקשורת, לפיה לא יכולות חברות הכבלים והלווין להקרין ערוצי סקס, אלא רק להציע סרטי סקס בשיטת הצפייה לפי תשלום, אינה חלה על חברות הכבלים כל עוד הן לא מקבלות את הרשיונות שלהן לשידורים ולתקשורת. לעומת זאת, חברת YES , שלכאורה ההסתייגות כן חלה עליה מאחר והיא כבר פועלת לפי רישיון, דורשת עריכת שימוע, מאחר ומדובר בהרעת תנאים לעומת הרישיון המקורי שניתן לה.

אתמול שלחו חברי הכנסת יגאל ביבי ויצחק ועקנין - יוזמי ההסתייגות לחוק התקשורת, שהתקבלה ברוב קולות הכנסת, ומחייבת את חברות הכבלים והלווין להפסיק לשדר ערוצי סקס - מכתב ליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולווין, ובו הם מציינים שחוק התקשורת וההסתייגויות לו נכנסו לרשומות, ועל חברות הכבלים והלווין להפסיק את שידור ערוצי הסקס עד סוף שבוע.

ביבי וועקנין מאיימים, שאם לא יורדו השבוע ערוצי הסקס, הם יגישו ביום א' תלננה למשטרה נגד החברות המפרות, לדבריהם ,את החוק שהתקבל.

בשיחה ל"גלובס" אמר יגאל ביבי, שאם המועצה והשר יאשרו את בקשת הכבלים להרחבת שירות הסרטים בתשלום, כדי לשדר למעשה ערוצי סקס במתכונת של מקבץ סרטי סקס, הם יעבירו בכנסת את החוק המקורי, שכבר עבר קריאה טרומית, המדבר על משדרים ולא על ערוצים. "כל התחכמות שלהם תגרום לכך שהכנסת תצביע להחרפת החוק", אמר ביבי .