גלי, יצרנית ויבואנית נעליים, חתמה אמש על הסכם בלעדי עם חברת לי קופר לייצור נעליים, תחת שם המותג בארץ. המותג החדש יימכר ברשת גלי, דפנה והאש-פפיס, המונה 60 סניפים ברחבי הארץ, וכן ברשת החנויות של לי קופר.
ההסכם החדש הוא חלק מהאסטרטגיה השיווקית של חברת גלי, המייצגת ומייצרת בארץ באמצעות חברת האם "בריל" מותגים בינלאומיים, לצד מותגי הבית. במותגים הבינלאומיים: קאטרפילר, האשפפיס, ספלדינג, מרל, והמותגים לילדים: פו הדב ובארבי. יהודה אלבז, מנכ"ל גלי, צופה שהיקף המכירות של המותג בשנה הראשונה יהיה כ-3 מיליון דולר ובשנה הבאה - כ-5 מיליון דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.