חברת דניה קוסמטיקס, יצרנית האיפור ג'ייד, עולה במסע פרסום בכיכובה של שדרנית הספורט והדוגמנית בקי גריפין.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בהיקף מדווח של 2 וחצי מיליון שקל, יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתוני נשים, עיתונים לבני נוער, ושילוט בנקודות המכירה.
מהחברה נמסר, כי גריפין נבחרה היות שהיא משדרת את ערכי המותג: אישה קרייריסטית, מצליחה בתחומה, המשדרת רכות אך עם זאת בעלת ביטחון עצמי וכן כי גריפין, המוכרת לצופי ערוץ הספורט, מספקת לחברה זיהוי אצל הקהל הגברי, הרוכש את מוצרי החברה עבור בנות הזוג או כמתנות אישיות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.