דניה קוסמטיקס, יצרנית האיפור ג'ייד, בקמפיין בכיכובה בקי גריפין

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בהיקף מדווח של 2 וחצי מיליון שקל, יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתוני נשים, עיתונים לבני נוער, ושילוט בנקודות המכירה

חברת דניה קוסמטיקס, יצרנית האיפור ג'ייד, עולה במסע פרסום בכיכובה של שדרנית הספורט והדוגמנית בקי גריפין.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בהיקף מדווח של 2 וחצי מיליון שקל, יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתוני נשים, עיתונים לבני נוער, ושילוט בנקודות המכירה.

מהחברה נמסר, כי גריפין נבחרה היות שהיא משדרת את ערכי המותג: אישה קרייריסטית, מצליחה בתחומה, המשדרת רכות אך עם זאת בעלת ביטחון עצמי וכן כי גריפין, המוכרת לצופי ערוץ הספורט, מספקת לחברה זיהוי אצל הקהל הגברי, הרוכש את מוצרי החברה עבור בנות הזוג או כמתנות אישיות.

פירסומי
טוקבקים
נושא
"גלובס" מעודד שיח ראוי ומכבד. אנא הימנעו מתגובות מסיתות, משמיצות, גסות ו/או פוגעניות
טוען תגובות...טוען
טען תגובות נוספות
חזרה למעלה