11 רוכשי דירות בפרויקט סי אנד סאן תובעים 6 מיליון שקל מהיזמים, בטענה לליקויי בנייה

11 רוכשי יחידות דיור בפרויקט מלון הדירות סי אנד סאן, המצוי בסמוך לחוף הים של ת"א, הגישו אתמול (ב') לבית המשפט המחוזי בת"א תביעה בסך 6 מיליון שקל נגד היזמית ובעלת הזכויות בפרויקט - חברת סי אנד סאן ביץ' הוטלס, מרכזי שליטה - מנהלת ומתכננת הפרויקט והמעורבת בשיווקו ובפירסומו, ומשה"ב חברה לשיכון ופיתוח, שבנתה את הפרויקט.

בתביעה נאמר, כי הדירות נמסרו לחזקתם של התובעים במועדים שונים במהלך 1995-1994 וסי אנד סאן ביץ' הוטלס ומרכזי שליטה הציגו מצגים שונים ונטלו על עצמן התחייבויות שונות, בכל הנוגע לאופן ביצוע הפרויקט.

החל מתחילת שיווקו של הפרויקט ולאורך כל הדרך, הן יצרו מצגים לפיהם, מדובר בפרויקט שייבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מחומרים איכותיים וברמת בנייה וגימור גבוהים.

אולם בפועל, לא עמדו הנתבעות במצגיהן ובהתחייבויותיהן ובנו את הפרויקט באופן המנוגד להם ניגוד גמור. התובעים טוענים, כי הובטח להם שמדובר בפרויקט של מלון דירות יוקרתי ואיכותי. לטענתם, באמצעות עוה"ד אהרון בן שחר ואבי וינשטיין, נתגלו ליקויי רטיבות וליקויים באינסטלציה.

מבנה הכניסה הראשי, שאמור היה להיות מבנה מפואר, בנוי זכוכית, לא נבנה כלל. כתוצאה מכך, נאלצים הדיירים ואורחיהם להיכנס לדירותיהם דרך שטחי המרכז המסחרי ולעבור מרחק של כ-150 מטרים. כמו כן, אין הפרדה ופיצול בין החלק המיועד למגורים ובין חלק המיועד לשימוש הציבור הרחב - מסעדות, חנויות, בתי קפה, מועדון ספורט ובריאות.

טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א 1379/02).