דיונון תקים חנויות בסניפי רשת ACE; ACE תקים "מיני חנויות" בדיונון

בשלב ראשון, ייפתחו שלוש חנויות ACE בסניפי דיונון באוניברסיטת תל-אביב, בר-אילן ובאר-שבע, וחנויות דיונון ייפתחו בשלושה סניפי ACE - סניף ירקון, סניף שפיים וסניף נמל תל-אביב

רשת ACE חתמה היום על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם רשת דיונון, במסגרתו תקים חנויות של רשת דיונון בסניפיה. במקביל, תקים ACE "מיני חנויות" בדיונון. דיונון מנהלת בימים אלה מו"מ עם שורה של גורמים בענף להכנסת שותף אסטרטגי. בין היתר מתנהלים מגעים עם ACE, סטימצקי ואופיס דיפו.

לדברי אור אבני, מנהלת השיווק של רשת ACE, "בהמשך לאסטרטגיה של רשת ACE, המציגה פתרון כולל תחת קורת גג אחת, מהווה שיתוף הפעולה עם דיונון במה לקהלי היעד הרלוונטיים של ACE, לרבות סטודנטים וזוגות צעירים הבוחרים לעשות בעצמם עבודות רבות בבית".

אבני מוסיפה ש"הקמת חנויות של דיונון ברשת ACE מהווה יישום של אסטרטגיית "חנות בתוך חנות" של רשתות אמריקניות בתחום ה-DIY. לדבריה, בחנויות דיונון ברשת ACE יימכר מגוון של ספרות מקצועית ומגזינים מקצועיים בנושאים של שיפור הבית.

בנוסף, דיונון תמכור בסניפי רשת ACE רבי-מכר, מכשירי כתיבה, ציוד משרדי, וכמובן, לקראת החזרה ללימודים, יימכרו מוצרי חזרה לבית הספר, ובחודש אוקטובר יימכרו המוצרים המבוקשים לקראת החזרה לאוניברסיטאות.

בפינות ACE ברשת דיונון יימכר מגוון מוצרים הפונה לקהל הסטודנטים. המוצרים השונים יכללו, בין היתר, ריהוט מותאם לדרישות הסטודנטים ותקציבם, כגון שולחנות מחשב ולמידה, פינות ישיבה ושולחנות אוכל, כיסאות סטודנטים, ארונות, פתרונות אחסון, מדפים וכונניות ספרים, מוצרי חשמל קטנים לבית ועוד.

בשלב ראשון, ייפתחו שלוש חנויות ACE בסניפי דיונון באוניברסיטת תל-אביב, בר-אילן ובאר-שבע, וחנויות דיונון ייפתחו בשלושה סניפי ACE - סניף ירקון, סניף שפיים וסניף נמל תל-אביב.

רשת דיונון מונה כיום שבעה סניפים בקמפוסים הגדולים בישראל ואתר מכירות באינטרנט. תמהיל הלקוחות שלה כולל 55% סטודנטים וסגל ו-45% קהל רחב. לדברי מנהל רשת דיונון, איתן זינגר, במסגרת האסטרטגיה החדשה של דיונון, החותרת להרחבת פעילות המותג גם מחוץ לקמפוסים, נבדקו מספר אפשרויות, והוחלט גם על הקמת חנויות בתוך רשת קמעונאית.

בימים אלו, מתקיימים מו"מ נוספים על חנויות דיונון, ברשתות נוספות שאינן מתחרות ב-DIY. עם הרצת פרויקט זה, ולאחר בחינת הצלחתו, תישקל גם פתיחת חנויות דיונון עצמאיות מחוץ לקמפוסים.