סדר מקוצר

עוה"ד אלי זוהר ויוסי בנקל, נבחרו ע"י AIG, לתביעה הייצוגית נגד הבנק למסחר; פיני יניב, דנה לבנה, ריק מאן ורן דימנט ייצגו בעיסקת מוטורולה אינפיניון; ומשרדי עוה"ד שמואל תמיר ונואימי שמאייר, התמזגו

* עו"ד אלי זהר, ממשרד זליגמן, ועו"ד יוסי בנקל , ממשרד ראב"ד, מגריזו, בנקל, נבחרו על ידי חברת הביטוח AIG, המבטחת את הבנק, לייצג את קבוצות הנתבעים בתביעה הייצוגית נגד הבנק למסחר ואנשיו: זהר, המייצג כבר כיום ארבעה דירקטורים, ייצג את כל הדירקטורים; בנקל, המייצג את המנכ"ל, משה לייבוביץ', ייצג את נושאי המישרה בבנק. כפי שפורסם השבוע, AIG מוכנה לממן רק את שכר טירחתם של שני עורכי דין. נתבע שיבקש להיות מיוצג בידי עורך דין נפרד, יידרש לממן את עלות הגנתו בעצמו.

* עורכי הדין פיני יניב ודנה ליבנה, ממשרד קנטור, אלחנני, טל, ייצגו את אינפיניון טכנולוגיות, בעיסקה משולשת עם מוטורולה ואגיר. עורכי הדין ריק מאן ורן דימנט , ממשרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג, ייצגו את מוטורולה בהיבטים הישראליים של העיסקה.

* משפטו של הבעלים ומנכ"ל לה-נסיונל לשעבר, משה פרג, הסתיים, וכעת אמורים הצדדים להגיש סיכומים בכתב. לפני כן, הורה שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, גדעון גינת, כי יתקיימו מספר דיונים בעל-פה, בהם יציגו הצדדים את טיעוניהם.

* פורום הנזיקין בלשכת עוה"ד, נערך למאבק בהצעת החוק לרפורמה בבתי המשפט, על פי המלצות ועדת אור, לפיה יוגדלו סמכויות בית משפט השלום, ללא הגבלת סכום, כך שערכאת בית משפט השלום תהפוך לערכאת הדיון המרכזית.

בישיבת חירום שקיים הפורום, בעקבות העברתה של הצעת החוק בקריאה ראשונה בכנסת, לפני כשבועיים, ציין יו"ר הפורום, עו"ד יראון פסטינגר, כי שר המשפטים, מאיר שטרית, ויו"ר ועדת חוקה, חה"כ אופיר פינס, העבירו את ההצבעה במחטף. קיים חשש, לדבריו, כי שטרית ופינס יפעלו להעברת ההצעה בקריאה שניה ושלישית בוועדה, עד ליציאת הכנסת לפגרה בסוף יולי הקרוב, מועד שבו צפוי פינס להיות מוחלף, על פי ההסכם הקואליציוני. בהחלטת הפורום נאמר, כי חברי הפורום מביעים דאגה חמורה מכך שהצעת החוק עברה בקריאה ראשונה במחטף בכנסת ועומדת לעבור במחטף בוועדת חוקה ללא דיון ציבורי. חברי הפורום נדרשו לעשות עבודת לובינג אצל חברי הכנסת, וכן סוכם לפרסם מודעות בעיתון.

* משרדי עוה"ד שמואל תמיר ונואימי שמאייר, התמזגו . משרד תמיר נוסד בזמנו על ידי שר המשפטים לשעבר, עו"ד שמואל תמיר ז"ל, וממשיך אותו בנו, עו"ד יוסף תמיר. עו"ד נואימי שמאייר עבדה במשרד פישר, בכר, חן. המשרד יעסוק בתחומי חברות והיי-טק, עם התמחות בתחומי ביוטכנולוגיה, בוררויות וליטיגציה מסחריים. בין לקוחות המשרד: חממת ניות מקבוצת האחים עופר, אלסינט, ביפר, סולל מערכות סלולריות.

* עו"ד עודד ברי מרכז ומייצג קבוצת חיילים וקצינים במילואים מהצנחנים, שפנו לראש הממשלה, אריק שרון, בפנייה לבנות גדר הפרדה לאלתר.