אופניו של המפכ"ל נפלו מגג המכונית - וניידות משטרה יצאו לחפש אותם

כח גדול של משטרה, שכלל גם ניידות וג'יפים של משמר הגבול, עסק בימים שבת וראשון בחיפושים קדחתניים אחר אופני הספורט של מפכ"ל המשטרה, רב ניצב אסף חפץ, שנפלו ממכוניתו בזמן נסיעה בצפון.

ביום שבת בצהריים נסע המפכ"ל בצפון, כשעל גג מכוניתו היו קשורים זוג אופני הרים איטלקיות בשווי של כ-4,000 שקל. במהלך הנסיעה נפלו האופניים מגג המכונית והמפכ"ל לא הבחין בכך והמשיך לנסוע.

כעבור זמן מה חש המפכ"ל כי האופניים אינם על הגג, וחזר במהירות למקום בו העריך כי האופניים נפלו. רוכל שהיה במקום סיפר למפכ"ל, כי נהג מכונית מסוג אופל עצר ליד האופניים הנטושים, העמיס אותם על מכוניתו - ונסע.

חפץ מיהר לדווח על הגניבה ותוך דקות הועברו הודעות למכשירי הזימוניות של השוטרים באיזור. תחנות המשטרה בצפון קיבלו מברקים וכוחות גדולים החלו לחפש אחרי אופניו האבודות של השוטר מספר אחת. חלק מניידות המשטרה התפרשו בהרי מנשה וניידות אחרות נשלחו לכבישים המובילים מהרי מנשה לכיוון חיפה, הגליל המערבי והגליל התחתון. עד אתמול לא הצליחו השוטרים לאתר את האופניים.

דובר המשטרה מסר בתגובה: "המפכ"ל ביקש שהניידות באיזור יפקחו עין למקרה שיבחינו באופניים. הוא לא ביקש ולא קיבל שירות משטרתי חריג". «מעריב« אופניו של המפכ"ל נפלו מגג המכונית - וניידות משטרה יצאו לחפש אותם «