קשת: אוריירו אמרה כי נהנתה מיחסו של דודו; צר לנו שהפרשה מאפילה על תרומתו של טופז לזולת

(עדכון לידיעה קודמת) - הרשות השניה פתחה בהליך הפרות זיכיון נגד תוכנית הבידור של דודו טופז * עשרות המתלוננים על התוכנית: "התנהגותו של טופז היתה משפילה, מביכה וגובלת בהטרדה מינית"

הרשות השנייה פתחה בהליך של הפרות נגד זכיינית ערוץ 2, שידורי קשת בגין ראיון ששודר השבוע (ב') עם השחקנית נטליה אוריירו בתכניתו של דודו טופז, "הראשון בבידור".

לרשות הגיעו כ-40 תלונות נגד התנהגותו הבוטה של טופז כלפי המרואיינת, עד כדי נשיכת כתפה. המתלוננים טענו כי התנהגותו של טופז משפילה, מביכה וגובלת בהטרדה מינית.

נוכח תלונות אלה צפתה הרשות בקטע השידור, והתרשמה כי אכן השידור עובר את גבול הטעם הטוב, בעיקר בהתחשב בקהל היעד של התכנית (תכנית למשפחה) ובקהל שנכח באולפן (וכלל ילדים ונוער). התנהגותו של דודו טופז ביחס למרואיינת היתה בוטה ופוגעת, והיה בה כדי לגרום למרואיינת הרגשת אי נוחות והשפלה.

לאור התרשמות זו של הרשות נשלח היום מכתב הפרה לכאורה לזכיין, על מנת לקבל תגובתו לקטע השידור.

במקביל, שיגר היום נציב התלונות ברשות, גיורא רוזן, מכתב ליו"ר המועצה, מוסקו אלקלעי, בו הוא קורא למועצה לומר את דברה בעניינה של תכנית זו, בטרם תאשר את לוח התכניות של "שידורי קשת" לעונה הבאה.

מקשת נמסר בתגובה: "כפי שקורה בשידורים טלוויזיונים חיים, גם בשידור זה עלתה שאלת הטעם הטוב והרע. אנו מתנצלים בפני כל מי שסבר שהתנהגותו של טופז חרגה מגבלות הטעם הטוב. עם זאת, אוריירו עצמה חשה בנוח, ואף לדבריה נהנתה מהאופן בו טופז התייחס אליה, והופתעה מעוצמת התגובות.

"מדובר בתוכנית הבידור המובילה בישראל, שנותנת במה באופן קבוע לנושאים חברתיים ומשקיעה משאבים במציאת פתרונות לאנשים שנמצאים במצוקה. צר לנו שפרשה זו מאפילה על תרומתו רבת השנים של טופז בעזרה לזולת".