הרשות השנייה דורשת מידיעות אחרונות לפרסם לוח השידורים של ערוץ 10

שקלאר: ערוץ 10 כערוץ ברודקאסט, צריך לקבל חשיפה מקבילה לזו שמקבלים ערוצים ארציים אחרים. "החלטת מערכת ידיעות אחרונות למנוע מערוץ 10 חשיפה כזו - תמוהה"

הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו דורשת מהעיתון ידיעות אחרונות לפרסם את לוח השידורים של ערוץ 10. לוח השידורים של ערוץ 10 פורסם עם תחילת שידורי הערוץ במשך מספר חודשים, אולם לפני כחצי שנה הוריד העיתון את לוח השידורים ושיבץ במקומו ערוצי כבלים או לוויין.

אתמול (ד') פנה מנכ"ל הרשות השנייה מוטי שקלאר אל עורך ידיעות אחרונות, משה ורדי, ודרש ממנו לשקול מחדש את החלטתו שלא לפרסם את הלוח בטבלה היומית של ערוצי הטלוויזיה בעיתון. לטענת הרשות השנייה, ערוץ 10 משדר החל מהחודש לוח שידורים מלא מ-06:45 בבוקר ועד 1 אחר חצות. "מדובר בלוח שידורים מגוון ועשיר שמחייב חשיפתו לקהל", טוען שקלאר.

שקלאר ציין עוד כי ערוץ 10 כערוץ ברודקאסט, צריך לקבל חשיפה מקבילה לזו שמקבלים ערוצים ארציים אחרים. "החלטת מערכת ידיעות אחרונות למנוע מערוץ 10 חשיפה כזו", טוען שקלאר, "היא תמוהה".

יצויין כי ידיעות אחרונות טענה בזמנו, כי הורדת לוח השידורים של ערוץ 10 מהפרסום בעתון נובעת מהחשיפה המזערית ומאחוזי הצפייה הקטנים לו זוכה הערוץ. לטענת העיתון בזמנו, לא מדובר היה בנסיון לפגוע בערוץ אלא בבחירת הערוצים האטרקטיביים והפופולריים יותר מבחינת הצפייה עבור קוראי העיתון.