מנכ"ל אפריקה ישראל, אביגדור קפלן, הודיע על פרישה מתפקידו עקב מחלוקת עם לבייב

לאחר שביקש תקופת נסיון של 3 חודשים בלבד בתפקיד מנכ"ל החברה * דוברת החברה: הידיעה היא בגדר שמועות

מנכ"ל אפריקה ישראל, אביגדור קפלן, הודיע הערב (ד') על פרישה מתפקידו - שלושה חודשים בלבד לאחר שמונה על ידי בעל השליטה בחברה, לב לבייב. לבייב ימלא את תפקיד המנכ"ל באופן זמני. לדברי מקורות המקורבים לחברה. לדברי המקורות, קפלן ולבייב לא הצליחו ליצור ביניהם מערכת יחסים הרמונית.

לדברי המקורות, בישיבות של צמרת החברה שנערכו בשבועות האחרונים התגלעו חילוקי דעות שונים בין לבייב לקפלן. לא נמסר אם חילוקי הדעות נגעו לשאלת פתיחת הקניון ברמת אביב בשבת או לנושאים אחרים.

לפני מספר שבועות מינה לבייב את איש העסקים זלמן סטמבלר לסמנכ"ל בכיר בחברה, והעניק לו סמכויות בנושאים שונים. מקור המקורב לסטמבלר מסר ל"גלובס" לאחר המינוי, כי להערכתו "סטמבלר יהיה איש שינהל בפועל חלק גדול מעיסקי אפריקה ישראל, והחלטות בנושאים שונים בפרט שיווק יהיו על דעתו".

קפלן היה בתפקידו הקודם מנכ"ל קופ"ח הכללית, ומונה למנכ"ל אפריקה ישראל בראשית פברואר. מקורות בחברה מסרו, כי הוא ביקש תחילה תקופת ניסיון בת שלושה חודשים, כדי ללמוד את התפקיד ולהחליט אם ברצונו להמשיך בו לטווח ארוך.

דוברת אפריקה-ישראל מסרה בתגובה כי הידיעה היא בגדר שמועות. « מאת אלעזר לוין « מנכ"ל אפריקה ישראל, אביגדור קפלן, הודיע על פרישה מתפקידו עקב מחלוקת עם לבייב « לאחר שביקש תקופת נסיון של 3 חודשים בלבד בתפקיד מנכ"ל החברה * דוברת החברה: הידיעה היא בגדר שמועות