סדר מקוצר: עו"ד שמואל לשם ייצג את משרד רו"ח קסלמן, בעיסקה עם מטריקס ושנהב

מדובר בהקמת חברה משותפת שתספק שירותים לחישוב מס על רווחי הון מניירות ערך; וגם: פרופ' אלן דרשוביץ, מביה"ס למשפטים של אוני' הרווארד, ירצה ביום ה' הקרוב באוני' ת"א

* דליה דורנר, שופטת ביהמ"ש העליון, תדבר על חוק ההסדרים והשלכותיו על זכויות האדם, בכנס חטיבת זכויות האדם במיכללת רמת-גן. כן תרצה היועצת המשפטית של הכנסת, עו"ד אנה שניידר.

* עו"ד שמואל לשם, ממשרד ורדי, לשם, רון, ייצג את משרד רו"ח קסלמן, בעיסקה עם מטריקס ושנהב, להקמת חברה משותפת שתספק שירותים לחישוב מס על רווחי הון מניירות ערך. מטריקס יוצגה בידי עו"ד רוני בן-ארי, מהמחלקה המשפטית של החברה, ועו"ד עופר שפירא, ממשרד שבלת, ישראלי, רוברטס, זיסמן, ייצג את שנהב.

* פרופ' אלן דרשוביץ, מביה"ס למשפטים של אוניברסיטת הרווארד, ירצה ביום ה' הקרוב מטעם החוג לתקשורת באוניברסיטת ת"א. לאחר שהירצה בכנס הרצליה, ידבר דרשוביץ שוב על תדמיתה של ישראל בעולם.

* ד"ר אורית קמיר, מהפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית, ומהפורום ללימודי נשים באוניברסיטת ת"א, תרצה על הקו המפריד בין סקס לאונס, ותעסוק בשאלה, האם החוק הפלילי צריך להגדיר את הקו הזה. ההרצאה תינתן ביום שישי הקרוב, באוניברסיטת ת"א.

* עו"ד שלמה שפיר, ייצג את אפריקה ישראל מלונות, בעלת הולידיי אין וקראון פלזה, בעיסקת רכישת חלקה של קבוצת דנקנר (50%) בהולידיי אין חיפה, תמורת כ-25 מיליון שקל. עיסקת הרכישה מסיימת סכסוך קשה בין שתי הקבוצות, בקשר לניהול המלון. הסכסוך התנהל בפני השופט בדימוס, ישי לויט. רשת אפריקה ישראל מלונות יוצגה בישראל עד לפני כשנה, בידי עו"ד ליפא מאיר, ואז הועבר הטיפול לשפיר.