עופר נמרודי מונה לתפקיד מנכ"ל מעריב

עד היום שימש כעוזר ליו"ר החברה, לאחר שנאסר עליו להיות יו"ר בשל הרשעתו במשפט האזנות הסתר

עופר נמרודי, עוזר ליו"ר מעריב החזקות (אביו יעקב נמרודי), מונה היום לתפקיד מנכ"ל החברה. נמרודי הינו מבעלי השליטה במעריב החזקות, המפעילה את עיתון מעריב, משמש גם כעוזר ליו"ר הכשרת היישוב. נמרודי מחזיק ב-1.08 מההון המונפק של החברה, כן ברשותו 13.29% מההון של הכשרת היישוב.

כזכור, לאחר שנשפט בגין האזנות הסתר, נכלא נמרודי ונאסר עליו מלשמש כיו"ר החברה, תפקיד אשר מילא עד להרשעתו. את תפקידו כיו"ר החברה ממלא במקומו אביו יעקב.

המנכ"ל הקודם של מעריב החזקות היה רוני קליינפלד, אשר התפטר מתפקידו בנובמבר 2002. מאז לא מונה מנכ"ל מחליף בפועל לחברה. לאחרונה מונו מספר סמנ"כלים חדשים במעריב החזקות.

לאחר שעזב את מעריב בשל חילוקי דעות עם נמרודי, מונה קליינפלד כמנכ"ל הד-ארצי עד אשר נמכרה למשפחת רויכמן.

לאחרונה פורסם ב"גלובס" כי נמרודי העביר החלטה בדירקטוריון החברה בנוגע לרכישת מכונית הפאר מסוג מרצדס 600S, שמחיר המחירון שלה 1.2 מיליון שקל, לשימושו. לאחר הרעש הציבורי אשר נוצר הודיע, מאוחר מכן, נמרודי למעריב, כי יחזיר לחברה את מחצית עלות רכישת המכונית.

בארבע השנים האחרונות נקלעה מעריב החזקות להפסדים גבוהים, על רקע הפסדי עיתון מעריב והפסדים אחרים שנגרמו לה בעקבות ההשקעות שביצעה בתחום התקשורת. בשנת 2000 הסתכם ההפסד של מעריב החזקות ב-14.5 מיליון שקל. בשנת 2001 צמחו ההפסדים ל-84.3 מיליון שקל, בשנת 2002 הסתכמו אלו ב-71.2 מיליון שקל, ובתשעת החודשים הראשונים של 2003 הסתכמו "רק" ב-64 מיליון שקל. כלומר, הפסדים של 234 מיליון שקל תוך ארבע שנים.