מטבחי זיו קנתה ממשפחת קרמרמן 7,200 מ"ר בשדרות ב-1.4 מיליון דולר

קנתה גם 15 דונם ללוגיסטיקה * תעביר את המפעל ממפלסים לנגב * דסקו עובר לאשקלון

חברת מטבחי זיו קנתה ממשפחת קרמרמן מבנה תעשייתי בן 7,200 מ"ר באיזור התעשייה של שדרות. היא תשלם 1.4 מיליון דולר, שהם כ-200 דולר למ"ר. מטבחי זיו, בבעלות אבי זיו וחנן פרידל, תעביר למקום בחודש הבא את המפעל שלה, היושב כיום בשכירות במבנים של קיבוץ מפלסים (ליד ראשל"צ), בכ-2.5 דולר למ"ר לחודש.

במסגרת העיסקה, רכשה מטבחי זיו מקרמרמן גם חצר צמודה בת 15 דונם, לפריקה, טעינה ורזרבה לבניית בניין נוסף בן 3 קומות. לפי שעה לא תבנה החברה את הבניין. המחיר שצוין לעיל כולל גם את החצר וזכויות הבנייה. דמי השכירות נמוכים, בין היתר בשל מיקום המפעל וקרבתו לרצועת עזה.

מטבחי זיו, אחד המובילים בענף, מתרחב לאור הגידול בביקוש למוצריו. החברה רכשה שטחים שבהם ישבו עד עתה מפעל הרהיטים המשרדיים דסקו ומפעלי פרופילי ברג. החברה תשפץ את המבנים הקיימים, ולאחר מכן תעביר את הציוד ממפלסים.

דסקו, שיושב כיום בשכירות במבנה בן 5,000 מ"ר בשדרות, עובר למבנים ששכר באשדוד מחברת וילאר. פרופילי ברג, היושב במבנה בן כ-2,000 מ"ר בשדרות, התאחד עם מפעל הדלתות פנדור. שני המפעלים שילמו דמי שכירות של כ-2 דולר למ"ר לחודש.

מטבחי זיו יקצו 400 מ"ר בבניין בשדרות לסטודיו לפסלים וציירים תושבי האיזור. לאחר מכן יוצגו היצירות, ויועמדו למכירה בחמשת סניפי החברה.