ועדת המשנה אישרה בתנאים הקמת בית דיור מוגן בבת גלים

יזמי הפרויקט ביקשו פטור מהתקנת מערכת סולארית מעל המבנה. משרד התשתיות פנה והודיע לוועדה, כי הוא מעוניין שיוצע פתרון לשלוש הקומות העליונות, אלא אם ימצא כי מבחינה פיזית או קונסטרוקטיבית אי אפשר להקים מערכת סולארית

ועדת המשנה לתכנון ובנייה בחיפה אישרה בתנאים תוכנית של חברת דיור ופיתוח להקמת בית דיור מוגן של 112 יחידות דיור ברחוב החי"ל בשכונת בת גלים בחיפה. מדובר במקבץ דיור לעולים.

יזמי הפרויקט ביקשו פטור מהתקנת מערכת סולארית מעל המבנה. משרד התשתיות פנה והודיע לוועדה, כי הוא מעוניין שיוצע פתרון לשלוש הקומות העליונות, אלא אם ימצא כי מבחינה פיזית או קונסטרוקטיבית אי אפשר להקים מערכת סולארית.

הוועדה החליטה לאשר את הבקשה בתנאים הבאים: יש להתקין בריכת מים לצורך כיבוי אש בבניין או באגף מתוכנן צפונית לו, אשר טרם נבנה ובמידה שהמבקשים יעדיפו להעתיק את הבריכה לאגף שטרם נבנה, תינתן התחייבות משפטית לבצע זאת וכן תתקבל הסכמת שירותי הכבאות לכך;

תינתן ערבות בנקאית לגבי ביצוע התקנת הבריכה; יושלם הקיר האקוסטי לפני הוצאת ההיתר לשביעות רצון איגוד ערים לאיכות הסביבה; יובא אישור מחלקת הגנים כי הפיתוח הסביבתי בפרויקט יבוצע לשביעות רצונה; תובא תוכנית המראה פתרון לגבי צריכת הגז של דיירי השכונה; החברה היזמית תמציא התחייבות וערבות בנקאית לכך שיוקמו שני מקומות חנייה חסרים.