שיא חדש לניסני: חצי שנה בלבד בסאני

התפטר מתפקידו כנשיא ומנכ"ל משותף ביבואנית הטלפונים הסלולריים, למרות חוזה העסקה מפתה

חצי שנה בלבד לאחר שמונה לנשיא ומנכ"ל משותף בחברת סאני אלקטרוניקה , דיווחה היום החברה כי נתן ניסני התפטר מתפקידיו בחברה. סאני איננה מציינת את סיבת ההתפטרות המפתיעה, ואילו ניסני עצמו סירב היום להשיב לפניית "גלובס".

הרקורד של ניסני עשיר בתפקידי ניהול בכירים, חלקם בקדנציות קצרצרות, שהסתיימו לא פעם בטריקת דלת. ב-10 השנים שחלפו מאז פרש מתפקיד מנכ"ל עלית, הספיק לנהל את חברת ההשקעות פרימוורה של אודי רקנאטי וכור, כיהן כיועץ לחברת דנהיל, שנקלעה לקשיים, בילה בקבוצת קווי אשראי של יובל רן והקים חברת השקעות עם שותף שיועדה להשקעות בתחום מפעלי המזון, בעיקר בחו"ל.

בהמשך ניהל את חברת הגלידות נסטלה מוטה של תנובה ואוסם למשך שנה, פרש ממנה לטובת תפקיד מנכ"ל מחלבות טרה, שבו החזיק עשרה חודשים בלבד (בעקבות פיטוריו תבע את החברה וקיבל ממנה פיצויים של 1.2 מיליון שקל). בארבע השנים שקדמו לניהול סאני שימש ניסני כסמנכ"ל התפעול של פרטנר.

בנובמבר 2003 נכנס ניסני לתפקיד מנכ"ל סאני, לאחר שאילן בן-דב, בעל השליטה בחברה, החליט להפחית את מעורבותו היומיומית בחברה. תנאי העסקתו של ניסני בסאני, כרגיל מבחינתו, נחשבו למצוינים: שכר חודשי של 70 אלף שקל בצירוף מע"מ, בונוס שנתי של ארבע עד שש משכורות חודשיות ומענק נוסף הנגזר מרווחי סאני, המוערך במאות אלפי שקלים. בנוסף, קיבל ניסני חבילת אופציות ל-0.23% מהון החברה בשווי של כמיליון שקל.