הוט משקיעה 70 מיליון שקל בתוכן חדש ואינטראקטיב; תעלה 20 ערוצים חדשים

סמנכ"ל השיווק והתוכן של HOT, עמית לוין: "ערך מותג הכבלים עלה מפברואר ב-8%"

חברות הכבלים משיקות בשבועות הקרובים את מהלך התוכן החשוב ביותר שלהן בשנים האחרונות, ובמיוחד מאז שהתמדגו תחת המותג HOT. ההשקעה במהלך עומדת על כ-70 מיליון שקל והיא כוללת תוכניות מקור, רכש, השקת ערוצים חדשים, עונות חדשות ותוכניות לערוצים קיימים ופעילות האינטראקטיב.

בקיץ הקרוב תעלה הוט 20 ערוצים חדשים בתחומים שונים ו-30 ערוצי משחקים ואפליקציות משולבי תוכן. המהלך של HOT נעשה בעקבות ניתוח של השאלון הגדול שערכו לפני מספר חודשים, אשר ממנו עלה ניסיון לטפל ב-4 סגמנטים: צעירים, נוער, הורים ודוברי רוסית.

לצעירים וחובבי מדע בדיוני יושק כבר בסוף השבוע ערוץ HOT ספייס, שיציע סרטים וסדרות של מד"ב. הערוץ יפעל החל מה-27 ביוני ועד 31 באוגוסט באפיק 18 והוא יוצא חינם לרוכשי חבילת הסרטים. לא ניתן יהיה לרכוש את הערוץ לבדו. לנוער מעלה החברה את HOT אקזיט. ערוץ ריאלטי חי שמשלב פלטפורמה אינטראקטיבית עם תוכניות בשידור חי. הערוץ הוא הרחבה של רצועת אקזיט של ענני תקשורת המשודרת בערוץ 10, והיא לא תבוא במקומה אלא במקביל.

בתחום ההורים יושק ערוץ הופ הורים, שהוא ערוץ מקביל לערוץ הופ לילדים והוא מציע שירותי מידע ותמיכה להורים וילדים בכל הגילאים. בערוץ ישודרו תוכניות נושאי בריאות פסיכולוגיה חינוך, משפחה פנאי ועוד.

הפעילות הרביעית של HOT היא הרחבה של הפנייה שלהם לדוברי רוסית (קהל מבוקש מאוד שמקבל תמיכה גדולה גם אצל חברת הלוויין YES).

אצל HOT יוצע תרגום מלא לערוצים קיימים ביניהם ערוץ הסרטים (HOT סרטים) בפורטל אינטראקטיבי חדש ברוסית שיציע בין השאר ייעוץ משפטי ושימושי לדוברי רוסית, ערוץ MTV רוסיה ואחרים.

סמנכ"ל השיווק והתוכן של HOT, עמית לוין, אמר במסיבת עיתונאים שנערכה היום (א') כי חברות הכבלים עשו מאמץ גדול להשביח את שווי המותג מאז שהושק, ולפי סקרים נמצא כי ערך המיתוג עלה מפברואר ב-8%. לדברי לוין, המהלך הנוכחי הוא "מימוש ההבטחה ללקוח" שבה חברה HOT נותנת מענה לרצונות של הלקוח באמצעות עשרות ערוצים חדשים ותוכניות מעולמות תוכן שונים ביניהם בריאות, אוכל, טיולים, משחקים, שפות, רוחניות ועוד.

בתחום האינטראקטיב העלו הכבלים בשבועות האחרונים אפליקציה ניסיונית בשם TALK HOT, שהיא אפליקציה המאפשרת שליחת הודעת טקסט על מסך הטלוויזיה במהלך הצפייה בין הצופים בדומה ל-ICQ. לפי נתוני הכבלים, מעל 10 מיליון הודעות כבר נשלחו, כאשר רק בסוף השבוע האחרון נשלחו 2.5 מיליון הודעות. במקביל, מאפשרים הכבלים באמצעות ערוץ "חזור" שיש להם משחקים של ממיר נגד ממיר. בערוץ הבידור והפנאי, זירת משחקים אינטראקטיבית בערוץ אגו ושורה של משחקי אינטראקטיב שונים.

בנוסף, מעלים הכבלים ערוץ לדוברי רומנית שיעלה השבוע ויינתן חודש בחינם ויימכר תמורת 2 שקלים. בהמשך מתוכנן ערוץ אוקראיני.

בנוסף יעלו הכבלים ערוץ משחקים למבוגרים בשם וגה שיכלול משחקי אקשן, קזינו ומשחקי חברה ואירוטיקה רכה.

בין תוכניות המקור יעלה הכבלים גירסה ישראלית לפרדייז אופל שתפיק תיא תקשורת. התוכנית תשודר במהלך ספטמבר. פרדייז אופל תשודר בשני ערוצים, ייועד ערוץ מלא לשידור רציף מהמלון וייעשה גם שימוש באינטרנט.

בין התוכניות החדשות יהיו עונה חדשה לדאבל דייט בערוץ ביפ, עונה חדשה ל"בולדוג" בערוץ 8 וסידרת המשך "עוד סקס ישראלי" גם היא בערוץ 8. בנוסף, רכשה הוט את 60 הפרקים של התוכנית "פספורט" של זכיינית ערוץ 2 רשת, והיא תשדר אותן ברצועה יומית בערוץ 3.

בין סדרות הרכש ישודרו בערוץ 3 הטופ מודל הבאה" תוכנית ריאליטי על דוגמניות ו"טאץ`" עליז לסטרייט שמעיז".