תא"ל במיל. סוזי יוגב מונתה סמנכ"ל שירות לקוחות ב-HOT

יוגב שימשה בתפקידיה האחרון כקצינת ח"ן ראשית וכיועצת הרמטכ"ל לענייני נשים

רם בלינקוב, מנכ"ל HOT מינה את תא"ל במיל. סוזי יוגב לתפקיד סמנכ"ל שירות לקוחות בחברה. יוגב שימשה בתפקידיה האחרון כקצינת ח"ן ראשית וכיועצת הרמטכ"ל לענייני נשים. קודם לכן שימשה כמפקדת בה"ד 12.

לדברי בלינקוב, שירות לקוחות איכותי הינו יעד אסטרטגי מספר אחד של HOT, הנמצאת בימים אלה בעיצומו של הליך לוגיסטי מורכב במסגרתו מאוחדים כל מוקדי השירות של 3 החברות המרכיבות אותה (ערוצי זהב, מתב ותבל) תחת הנהלה אחת.

"אני מאמין שמינוי זה של יוגב, שהינה בעלת יכולות מוכחות בביצוע שינויים אסטרטגים מערכתיים מקיפים, יסייע רבות בשידרוג שירות הלקוחות של HOT והפיכתו לשירות מצוין עבור לקוחות החברה", אומר בלינקוב.

שירות הלקוחות של HOT מונה כ-700 עובדים. בימים אלה מתגברת HOT את מערך שירות הלקוחות של החברה בכ- 200 עובדים נוספים, ומשקיעה כ- 2 מיליון דולר במערכות תומכות.

יוגב מצטרפת לחברי הנהלת HOT שמונתה לאחרונה ובהם: עמית לוין, סמנכ"ל השיווק והתוכן; שלומי אשכנזי צ סמנכ"ל מכירות; ישראל אקשטיין צ סמנכ"ל תפעול; אמנון שקד צ סמנכ"ל כלכלה ומשאבים. ישראל לדרברג צ סמנכ"ל כספים. איציק נמרודי צ סמנכ"ל מערכות מידע; עו"ד אורי גור אריה ציועץ משפטי. בקרוב, עם מינויו של סמנכ"ל הנדסה, יושלם סבב המינוים של הנהלת HOT.