מיקי רוזנטל ממשיך לעונה נוספת של בולדוזר

מחר תוצג חברת השמירה שעל-פי התוכנית מפרה זכויות עובדים

מיקי רוזנטל ימשיך לעונה נוספת, שנייה, של בולדזור בקשת. כך נודע לגלובס. בולדוזר עלתה לאוויר בסוף אוגוסט, ומאז מצליחה להגיע לכ-19% רייטינג בממוצע בקרב משקי הבית היהודיים. במקור, בולדוזר אמורה היתה לשדר שבעה תחקירים שונים, עבורם לקח רוזנטל חופשה מעבודתו בחברת החדשות. אולם, כפי שמסתמן עתה, נראה כי רוזנטל החליט להמשיך בתוכנית ולא לחזור בשלב זה לחברת החדשות של ערוץ 2 .

העונה הנוכחית והראשונה של בולדוזר תסתיים בסוף אוקטובר, וכפי הנראה עתה ימשיך רוזנטל באמצעות בולדוזר בעוד כ-24 תוכניות נוספות.

"מיקי רוזנטל מצטרף לנבחרת האקטואליה והעיתונות של קשת לצד חיים הכט, אשרת קוטלר והעיתונאים-חוקרים דני סיטון, ענת טל שיר וצדוק יחזקאלי", אמר בתגובה מנכ"ל קשת, אבי ניר. "הגישה החדשה שהצגנו לאקטואליה ותוכניותיו של מיקי הוכיחו כי יש מקום מרכזי לנושאי מדינה וחברה בערוץ מסחרי, כשהם מטופלים בדרך נועזת ומקורית. יכולתו של מיקי כעיתונאי שטח, הביאה למסך נושאים שלא נחשפנו אליהם וצופים חדשים שעד היום לא גילו עניין בתכניות האקטואליה "המסורתיות", הוסיף ניר.

עוד נודע, כי בתוכנית בולדוזר שתשודר מחר תוצג חברת השמירה, אחת מהחברות הפרטיות הגדולות במשק המעסיקה אלפי עובדים, המפרה, על-פי התוכנית, את זכויות עובדיה במקרים רבים.

עד כה שודרו חמש תכניות בעונה, שעסקו בין היתר בנושא פינוי/אי-פינוי המאחזים הבלתי חוקיים מעבר לקו הירוק והעלמת עין הממשלה מהתופעה; פולשי הקרקעות ואוזלת ידם של רשויות החוק הגורמות למדינה להפסיד מיליוני דולרים בגין טיפול כושל; האופן הבלתי נסבל בו חולי סרטן הזקוקים נואשות לתרופות לא זוכים לקבלם בגלל קיצוץ סל התרופות והקלות הבלתי נתפסת של מתן פיצויים כספיים אדירים לחברת פי גלילות. התוכנית האחרונה העונה תעסוק בציון 9 שנים לרצח יצחק רבין.