שלושה חודשים בלבד לאחר שמונתה תא"ל (מיל.) סוזי יוגב לתפקיד סמנכ"ל שירות הלקוחות ב-HOT, היא הודיעה על סיום תפקידה. כך נודע ל"גלובס". HOT מסרה בתגובה, כי יוגב ביקשה להשתחרר מתפקידה מסיבות אישיות.
יוגב מונתה במסגרת גיבוש הצוות הניהולי בידי המנכ"ל, רם בלינקוב, לאחר ששימשה כקצינת ח"ן ראשית וכיועצת הרמטכ"ל לענייני נשים. קודם לכן שימשה כמפקדת בה"ד 12. בלינקוב אמר אז, כי שירות לקוחות איכותי הוא יעד אסטרטגי מספר אחת של HOT, הנמצאת בימים אלה בעיצומו של הליך לוגיסטי מורכב. שירות הלקוחות של HOT מונה 700 עובדים. מזה מספר חודשים ש-HOT עוסקת בתגבור מערך שירות הלקוחות של החברה ב-200 עובדים נוספים ובהשקעה מדווחת של 2 מיליון דולר במערכות תומכות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.