אמאזון.קום שוברת שיאים בעונת החגים: כל דקה נמכר שעון, 13,000 הזמנות ביום ל-DVD של "שר הטבעות"

קמעונאית האינטרנט הודיעה כי רשמה שיא חדש במכירות יומיות: 2.8 מיליון הזמנות - עליה של 33% לעומת השיא היומי שקבעה אשתקד

הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם, אמזון.קום דיווחה על מכירות שיא בעונת החגים, הודות לביקוש אדיר למוצרי צריכה אלקטרוניים ולספרים. לעומת זאת, דיווחה הקמעונאית הלא-מקוונת הגדולה בעולם, וול-מארט האמריקנית, על עליה של 2% בלבד במכירות בדצמבר.

אמזון.קום הודיעה כי רשמה שיא חדש במכירות היומיות: 2.8 מיליון הזמנות - עליה של שליש לעומת השיא היומי שקבעה אשתקד. את הזינוק במכירות אמזון.קום הובילו מכשירי ה-DVD והמצלמות הדיגיטליות. אמזון.קום גם הודיעה כי אזל מלאי נגני המדיה תוצרת אפל קומפיוטר, iPod, שמחירם 299 דולר ליחידה, והאריכה ביומיים את מועד המסירה.

אמזון.קום לא ציינה באיזה יום נקבע השיא החדש. החברה דיווחה גם שבסוף השבוע של חג ההודיה עלו הזמנות מוצרי הצריכה האלקטרוניים על הזמנות הספרים. זוהי הפעם הראשונה בתולדות החברה שמוצרי הצריכה האלקטרוניים הפכו לקטגוריית המוצרים הנמכרים ביותר שלה, במקום הספרים, שעד כה ניצבו במקום הראשון.

מתחילת השנה הגדילה אמזון.קום את מגוון מוצרי הצריכה האלקטרוניים שהיא מציעה באתר האינטרנט שלה. כמו כן, חולקת אמזון.קום עם קמעונאיות אחרות את ההכנסות ממכירת מוצרי הצריכה האלקטרוניים שהן מוכרות באמצעות אתרה. אמזון.קום גם קידמה את מכירות מוצרי הצריכה האלקטרוניים באמצעות סרטים קצרים, שבהם כיכבו במאי קולנוע ושחקנים מהוליווד.

בשעות השיא של עונת הקניות לחגים הנוכחית, ביקרו יותר מ-700,000 גולשים באתר אמזון.קום, לעומת 630,000 בעונת הקניות לחגים אשתקד. בתקופה שבין ה-25 בנובמבר וה-24 בדצמבר מכרה החברה יותר מחצי מיליון שוברי מתנה. מה-25 בנובמבר מכרה אמזון.קום יותר משעון אחד בדקה, וב-13 בדצמבר קיבלה 13,000 הזמנות עבור גרסת ה-DVD של "שר הטבעות".