27 חודשי מאסר לגבר שבעל בת 15, לאחר היכרות באינטרנט

בית משפט השלום בחיפה גזר היום (ג') 27 חודשי מאסר על איתמר באן (41) תושב היישוב הר חלוץ שבגליל. הוא הורשע על-פי הודאתו בארבעה מקרים של יחסי מין בהסכמה עם נערה בת 15 ושלושה מקרים של מעשי סדום. אתר YNET דיווח, כי בתחילת השנה שעברה הכיר הנאשם את הנערה, תושבת הצפון, דרך האינטרנט. בגזר הדין תיארה השופטת את מהלך היחסים ביניהם, וציינה כי המתלוננת דיווחה לנאשם מהו גילה וכן כי היא בתולה.

השניים התכתבו ברשת, כשהנאשם שוחח עמה על ענייני מין. תקופה קצרה לאחר שהחלו השיחות, נפגשו השניים פעמיים בהפרש של שבועיים בין מפגש למפגש. כחודשיים וחצי לאחר מכן נפגש הנאשם עם הנערה והתקיים ביניהם מגע פיזי במכוניתו, בהסכמת הנערה.

השניים המשיכו להתכתב, ושוב נפגשו במכונית וקיימו יחסי מין. פעמיים נוספות הגיע הנאשם לביתה של הנערה, קיים עמה יחסים אוראלים ואף יחסי מין מלאים. בתום המפגש השני שנערך בביתה של הנערה הגיעה למקום אחותה הגדולה, שפגשה את הנאשם וגירשה אותו מהבית.

גם לאחר-מכן המשיכו השניים לשוחח באינטרנט. כשהנערה התלוננה על כאבים באיבר מינה הפנה אותה הנאשם לשיחות דרך האינטרנט עם אשה, אותה הציג כאמריקנית בשם טרי.

השופטת יעל פרדלסקי קבעה בגזר הדין: "המעשים שביצע הנאשם, על אף שנעשו בהסכמה, הינם חמורים, שכן הנאשם ניצל את קטינותה ותמימותה של הנערה... שמטיבה נוטה לתת אמון במבוגרים בהם היא שמה מבטחה.".