חברת שטראוס מחלבות משיקה שני טעמים חדשים בסדרת מילקי ספירלה: שוקו וניל וקצפת, ושוקו אגוז וקצפת.
ההשקה תלווה בקמפיין טלוויזיה בכיכובם של אקי אבני וסנדי בר, בו נלחמים השניים
על המילקי תוך כדי סיבובי ריקוד, תחת הסיסמה: "מילקי ספירלה - שווה להלחם עליו".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.