עורכי הדין של קנווסט עברו לשלב האיומים

מאיימים על בנק לאומי, שהעניק מימון לעסקת רכישת הג'רוזלם פוסט, שאם ישתף פעולה יצטרך לשאת בתוצאות

המאבק על ה"ג'רוזלם פוסט" עולה מדרגה: עורכי הדין של קבוצת קנווסט הקנדית עברו לשלב האיומים. במכתב ששלחו לבנק לאומי, הבנק שמימן את רכישת ה"ג'רוזלם פוסט" על ידי מרקעי תקשורת שבשליטת אלי עזור, נכתב כי מי שישתף פעולה עם מרקעי תקשורת בעניין ה"ג'רוזלם פוסט", ישא באופן אישי בתוצאות.

המכתב נשלח על ידי היועץ המשפטי של קנווסט, ריצ'ארד לייפציג, למנכ"ל בנק לאומי גליה מאור. יש לציין כי במהלך חודש אפריל יתקיים דיון בעניין הסכסוך בין הצדדים בבית המשפט בניו יורק.

במכתב של קנווסט נכתב כי כנגד מרקעי תקשורת עומד צו בית משפט בגין הפרת הסכם, אשר מונע ממנו ומי מטעמו לבצע כל שינוי ב"ג'רוזלם פוסט" עד שיתברר העניין המשפטי.

בנק לאומי העניק הלוואה למרקעי תקשורת לצורך מימון עסקת רכישת ה"ג'רוזלם פוסט" תמורת כ-13.2 מליון דולר. עוד נכתב במכתב כי כל עסקה שתבוצע עם מרקעי תקשורת שבשליטת עזור, באופן ישיר או עקיף, עומדת על בסיס רעוע מאוד ותהיה חשופה לתביעה מצידה של קנווסט.

רו"ח איל גולן, אשר ניהל מטעם מרקעי תקשורת את המו"מ לעסקה, אמר בתגובה כי, "זו החלטה טכנית ופרוצדורלית לחלוטין, שהתקבלה ללא עדות בעל פה בבית המשפט, אך ורק לשמירת הסטטוס קוו עד לסיום ההליך המרכזי במוסד לבוררות בניו יורק, אשר יתקיים מאוחר יותר השנה. אנו בטוחים שלאחר שישמעו כל העדויות בעל פה, בהליך זה, ידינו תהיה על העליונה". בבנק לאומי סרבו להתייחס.