קבוצת אומניקום הודיעה השבוע על רווח נקי של יותר מ-150 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2005, גידול של 11% מהרבעון המקביל אשתקד. הכנסות למניה עלו ב-14% יחסית לרבעון הקודם, ל-82 סנט. אומניקום דיווחה כי הכנסותיה ברבעון הראשון עלו בכ-8% ל-2.4 מיליארד דולר. הגידול בא הן מפעילות מקומית בארה"ב והם מפעילות מחוץ לארה"ב. הפעילות המקומית גדלה ב-8% ל-1.3 מיליארד דולר, ואילו הפעילות מחוץ לארה"ב גדלה ל-1.1 מיליארד דולר.
ראשי קבוצת אומניקום, ביניהם המנכ"ל ג'ון רן, הביעו שביעות רצון רבה מהביצועים ברבעון הראשון. עוד נמסר, כי תוצאות פעילויות כמו יחסי ציבור ותקשורת מיוחדת היו טובות במיוחד ברבעון.
אחזקות קבוצת אומניקום כוללות, בין היתר, את רשת הפרסום הבינלאומית BBDO, את רשת הפרסום TBWA צ'יאט דיי, את רשת הפרסום DDB, ואת הסוכנויות קטשם, פליישמן-הילארד, פורטר-נובלי ו-OMD. יצוין כי יריבתה של אומניקום, קבוצת האחזקות WPP, דיווחה בשבוע שעבר על זינוק של 16% בהכנסותיה ברבעון ל-2.12 מיליארד דולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.