סלקום עוקפת את האגודה למען החייל: מציעה לחיילים מסלול של 9 אג' לדקה

סמנכ"ל השיווק, יוסי לובטון: "המבצע הנוכחי אכן פונה לאותו קהל יעד, אולם אין זה פוסל את השתתפותה של סלקום במכרז האגודה"

חברת הסלולר סלקום פרסמה היום תוכנית חדשה, "סלקום חיילים", המיועדת לחיילי צה"ל, שירות לאומי וצעירים מקבלי צו ראשון.במסגרת התוכנית החדשה יעלו שיחות בתוך המסלול בתעריף מוזל של 9 אג' לדקה בחיוג לכל מי שהוא חלק מקהיליית החיילים.

עם זאת, ניתן יהיה במקום שירות בקהילה הצבאים להירשם ל"שירות משפחה", שגם הוא מקנה תעריף של 9 אג' לדקה בשיחות במשפחה עד 200 דקות בחודש ל-4 יעדים.

עוד מקנה הצטרפות לשירות החדש תעריף של 48 אג', כולל דמי קישוריות לדקה לכל הרשתות, שליחת SMS ב-18 אג' (כולל דמי קישוריות) לכל הרשתות, דמי מנוי חודשיים של 4.9 שקל והצטרפות לשלל המבצעים של סלקום, ביניהם סרט (בכל יום ה' בבתי קולנוע של ג.ג.), הורדת תכני המוסיקה הישראלית ופורטל חיילים ייעודי.

סמנכ"ל השיווק של סלקום, יוסי לובטון, אמר כי מדובר בתוכנית מהפכנית שיוצרת לראשונה בישראל קהילה של חיילי צה"ל, בה החיילים יכולים לדבר ביניהם במחירים מוזלים במיוחד, ובנוסף ליהנות מכל יתר ההטבות המוצעות כיום ללקוחות סלקום.

לדברי לובטון, "סלקום, החברה הסלולרית המזוהה ביותר עם הישראליות, תהפוך להיות גם החברה המזוהה עם הנכס היקר לנו מכל, חיילי צה"ל".

לובטון אמר עוד, כי בסלקום מנויים כמה עשרות אלפי חיילים, וכי החברה מצפה להגדיל את נתח השוק שלה במגזר זה בעשרות אחוזים.

לסלקום חיילים יכולים להצטרף חיילים בשירות סדיר או מועמדים לשירות ביטחון שמציגים תעודת חוגר, צו ראשון, צו גיוס, תעודת קצין, תעודת שירות לאומי, תעודת עתודאי או תעודת שוטר, וכמובן חיילי מג"ב.

השקת "סלקום חיילים" תלווה בקמפיין פרסומי, תחת הסיסמה "גם בסיירת גם בנייר, כל החבר'ה בכל הצבא מדברים ב-9 אג'", הקמפיין יופנה למקומות בהן קיימת נוכחות רבה של חיילים כמו בתחנות רכבת, ויגובה במודעות בעיתונות.

יצוין כי לפני כחודש פרסמה האגודה למען החייל מכרז בין החברות הסלולריות שמציע להן גישה לחיילי צה"ל ולכוחות הביטחון. אולם, בשל תנאים קשים במכרז, אף חברה לא ניגשה אליו. לפני כשבוע פורסם מכרז מתוקן אשר אמור להיסגר ב-8 ביוני.

יצוין כי המכרז של האגודה למען החייל, בניגוד למכרז של החשב הכללי, אינו מחייב את החיילים לבחור במפעיל סלולרי אחד ואינו מבטיח לזוכה בו התחברות של חיילים, אולם הוא מאפשר גישה למקומות שבהם יש חיילים רבים, כמו בסיסי צה"ל, וכן גישה למאגרי המידע של האגודה.

סמנכ"ל השיווק של סלקום, יוסי לובטון, אמר בתגובה, כי המבצע הנוכחי אכן פונה לאותו קהל יעד, אולם אמר כי הדבר אינו פוסל את השתתפותה של סלקום במכרז. "אחרי שבדקנו את המכרז הקודם הגשנו לאגודה למען החייל מספר הערות אשר תוקנו במכרז החדש. אנחנו לומדים את המכרז החדש ונחליט בהמשך אם להשתתף בו", אמר לובטון.