רשת מלונות מרידיאן תנהל את מלון שנגרילה אילת של יולי עופר

המלון בו הושקעו 60 מיליון ד' ייפתח בדצמבר * מלון נוסף ינוהל ע"י מרידיאן במרכז עזריאלי

מלון הסוויטות שנגרילה אילת, בבעלות יולי עופר, ינוהל על ידי רשת מרידיאן העולמית, בדירוג חמישה כוכבים דה-לוקס. הזכיין של מרידיאן בארץ הוא דוד פתאל, שהיה בעבר מנכ"ל רשת מלונות הולידיי-אין בישראל. כך מסרו היום (ב') ליאורה עופר, מנכ"ל חברת חוף אלמוג מקבוצת האחים עופר, ופתאל.

המלון באילת הוא השני של הרשת בארץ. באוקטובר 99' אמור להיפתח במרכז עזריאלי בתל-אביב מלון נוסף שינוהל ע"י רשת מרידיאן. המלון בתל-אביב - בן 450 חדרים - יופעל כמלון עסקים.

מלון מרידיאן אילת כולל 247 סוויטות בנות 2 ו-3 חדרים. המלון ממוקם בחוף הדרומי צמוד לבסיס חיל הים, וכולל יציאה לחוף שיופעל על ידי המלון, חדרי אוכל, אולמות כנסים, ספא, מסעדות שונות, בריכות שחייה.

המלון כולל גם 49 דירות אשר יימכרו כדירות נופש. הדירות ממוקמות באגף נפרד עם חוף ים צמוד. בעלי הדירות ייהנו מכל שירותי המלון.

עלות הקמת המלון מוערכת בכ-60 מיליון דולר, כולל עלות הקרקע. מחיר דירות הנופש יעמוד על 600-400 אלף דולר, הן יירשמו בטאבו על שם הרוכשים, וניתן יהיה להחכירן חזרה למלון.

האחים עופר הם בעלי מלון קלאב-מד באילת, שותפים בשליטה במלון לגונה, והיו עד לאחרונה שותפים במלון אורכידאה, ומכרו את חלקם לאחים נקש.

רשת מלונות מרידיאן נוסדה ב-1972, על ידי חברת התעופה הצרפתית אייר-פראנס. ב-1994 נרכשה הרשת על ידי קבוצת פורטה מלונות, אשר מהווה חלק מקבוצת גרנדה, חברת התקשורת וההשקעות הבריטית. לרשת מרידיאן כ-100 בתי מלון מפוארים בעולם, פרוסים ב-50 מדינות ובכ-30 אתרי נופש ובילוי במקומות אקזוטיים.

נציג רשת מרידיאן בארץ, פתאל, מסר, כי הרשת מתכוונת להתפתח לאתרים נוספים בארץ, וכי היא מנהלת מגעים לכניסה למלונות בירושלים, בטבריה ובחיפה. בשלב מאוחר יותר מתכוונת הרשת להפעיל מלון גם בים המלח.

מלון מרידיאן אילת אמור להיפתח בדצמבר 98'. תיכנון המלון נעשה על ידי האדריכל יהודה פייגין, שתיכנן מלונות רבים בארץ. אדריכל הפנים הוא עזרא עטייה מלונדון, אשר עיצב מלונות מפוארים בעולם ואת מלון רויאל ביץ' באילת