בית קולנוע פרטי חדש יוקם בת"א

הקולנוע, בבעלות קבוצת "אורלנדו", יקרין את סרטיה של החברה, לצד סרטים של מפיצים אחרים

בעוד בתי הקולנוע הפרטיים הולכים ונסגרים בשנים האחרונות, קבוצת הפצת הסרטים "אורלנדו" מקימה אולם קולנוע חדש במרכז תל-אביב. ל"גלובס" נודע, כי בתחילת שנת 2012, עומדת החברה להקים בית קולנוע בתחומי בית ציוני אמריקה ברחוב אבן גבירול בעיר. הקולנוע יפעל במתכונת מלאה ויקרין את סרטיה של "אורלנדו" לצד סרטיהם של מפיצים אחרים.

קבוצת אורלנדו מחזיקה בסרטי אורלנדו המביאה לישראל כבר יותר מעשור סרטי קולנוע בקטגוריית "סרטי האיכות", ובהם "אלגנטיות של קיפוד", "גומורה - המאפיה של נפולי", "בייביז", "עותק נאמן למקור", "הסוד שבעיניים" ו"פריחת הדובדבן". בעלי הקבוצה הוא עודד הורוביץ-ראובני. באחרונה השיקה החברה את שירות אורלנדו VOD לצפייה בסרטיה ברשת.

בית הקולנוע החדש יפעל בשני אולמות, לאורך כל ימות השבוע, כולל שבת. לטובת הקמתו, שופצו האולמות המיועדים, הותקנו בהם מושבים חדשים ומערכות הקרנה דיגיטליות. עוד נודע כי לצד ההקרנות השוטפות, מתעתדת קבוצת אורלנדו לקיים אירועים תרבותיים מיוחדים במקום.

הורוביץ-ראובני אישר את הדברים ואמר כי "קבוצת פי.פי.די אורלנדו מחזירה את החוויה הקולנועית לתל-אביב. במיקומו האסטרטגי יהווה בית הקולנוע החדש אבן שואבת לחובבי הקולנוע הרבים המתגוררים בעיר, ובערים השכנות".