גיק שואו: מהו המעמד הטוב ביותר לסמארטפון לרכב?

בתוכנית "גיק שואו" בגלובס TV בדקנו את המעמדים הטובים ביותר של סמארטפונים לרכב - שתי חברות ישראליות מציעות את המוצר שלהן. כמו גם תוכנות לצפייה בסרטים וטלוויזיה באינטרנט

שימוש בסמארטפון ברכב הוא דבר מאתגר. אומנם אנחנו לא אמורים לתפעל אותו בזמן נהיגה, אבל אנחנו רוצים שהוא יהיה ממוקם באזור נוח שיאפשר לנו לראות את הצג בעת שימוש באפליקציית הניווט או בהצגת שיחה מזוהה.

בענף התושבות קיימים מספר פתרונות המאפשרים למקם את הסמארטפון באזור הנהג. הפתרון המוכר ביותר הוא תושבת הוואקום העולה כמה עשרות שקלים.

שתי חברות ישראליות מציעות את המוצר שלהן: סטיקו עם מעמד קטן ודביק שמאפשר לחבר את הסמארטפון ולהדביק אותו לכל משטח זכוכית, שמחירו 30 שקל ברשת באג.

חברה ישראלית בשם רענן פאוור פרודקטס פיתחה וגם מייצרת כחול לבן מעמד לרכב לסמארטפון ולטאבלט - המעמד Standi נכנס לחריץ של הדיסק במערכת האודיו ברכב. המעמד אינו נדבק לשמשה וגם לא לסמארטפון ואינו דורש התקנה או קידוח ברכב. כמו כן, שדה הראייה נשאר פנוי והטלפון לא מתחמם מהשמש. המחיר 80 שקל דרך אתר
juststandit.com.

פתרון אחר הוא EcoGrip. מעמד וואקום המתחבר לשמשה הקדמית, כאשר הדבר המייחד אותו הוא משטח הדבקה, המאפשר לחבר בקלות את הסמארטפון עליו. מחיר 100 שקל ברשת קרביץ.

צפו בתוכנית "גיק שואו" המלאה בגלובס TV...