'פלייבאז' עלה למקום הראשון במספר השיתופים בפייסבוק

פלייבאז הכריז אתמול על שיתוף פעולה בלעדי עם MTV, במסגרתו הושקה מערכת חדשה לדירוג משתמשים, אשר תיכנס לשימוש כלל קהילת המשתמשים של האתר בחודש הבא

אינטרנט / צילום: שאטרסטוק
אינטרנט / צילום: שאטרסטוק

אתר התוכן הויראלי 'פלייבאז' (PlayBuzz) הוא האתר המשותף ביותר בפייסבוק בחודש נובמבר. מנתונים שפורסמו שלשום באתר Newswhip, עולה כי התכנים של אתר פלייבאז זכו בלמעלה מ-8.7 מיליון שיתופים בפייסבוק לעומת 8 מיליון שיתופים מאתר האפינגטון פוסט ו-7.4 מיליון שיתופים מבאזפיד.

כשנה בלבד מאז השקתו, טיפס אתר פלייבאז במהירות אל צמרת דירוג אתרי התוכן בעולם, תוך שהוא עוקף בכמות השיתופים בפייסבוק את אתרי החדשות הגדולים כגון ה- BBC 'הגרדיאן' ו'הניו יורק טיימס'. בחודש אוקטובר עקף לראשונה פלייבאז את אתר באזפיד, שהוביל עד לא מזמן בכמות השיתופים. במקביל לכך, עמד מספר המשתמשים היחודיים של האתר בחודש אוקטובר על 82 מיליון יוניקים, והוא מדורג במקום הרביעי בשיעורי השימוש והצפייה במובייל בארה"ב.

ההצלחה של פלייבאז בהנעת גולשים נובעת מיצירה ושיתוף של תכנים אינטראקטיביים, הנוצרים על ידי קהילת הגולשים וכן על ידי אלפי שותפים עסקיים של פלייבאז, כגון המגזינים Cosmopolitan ו-Elle, אתרי אינטרנט פופלארים כגון AOL ו-Yahoo רשתות הטלויזיה NBC ו-MTV ורבים אחרים.

בהמשך לכך, הכריז אתמול פלייבאז על שיתוף פעולה בלעדי עם MTV, במסגרתו הושקה מערכת חדשה לדירוג משתמשים, אשר תיכנס לשימוש כלל קהילת המשתמשים של האתר בחודש הבא.