גינדי: מכרנו 90 יחידות דיור בדרום הקריה; 8.8 מיליון שקל לפנטהאוז

בדיקת "גלובס": דירת 4 חדרים בקומה חמישית נמכרת ב-2.6 מיליון שקל

גינדי החזקות, הזוכה הגדולה במכרז מינהל מקרקעי ישראל על שלושת המגדלים במתחם דרום הקריה בתל אביב (תמורת 436.6 מיליון שקל לא כולל הוצאות פיתוח ומע"מ) מדווחת היום על מכירת 90 יח"ד בהיקף של 245 מיליון שקל תוך 24 שעות מרגע פתיחת המכירה המוקדמת.

החברה דיווחה בין השאר על 4 חברי קבוצות רכישה שונים שרכשו 4 פנטהאוזים בהיקף כולל של 35.8 מיליון שקל - למעלה מ-8.8 מיליון שקל לדירת פנטהאוז בשטח של 320 מ"ר (ברוטו) בקומות 28-29 של המגדל. מיום שני החלה גינדי החזקות בשיווק המגדל הראשון במודעות שפורסמו בעיתונים, "לחברי קבוצות הרכישה השונות שהשתתפו במכרז ולבני משפחותיהם בלבד, במחירים בלעדיים ואטרקטיביים".

ל"גלובס" נודע על המחירים שמציעה גינדי במגדל הראשון וכי גם פונים שלא היו מקרב חברי הקבוצות אינם נענים בשלילה ונרשמו לרכישת הדירות.

לפי הנתונים שהגיעו ל"גלובס" דירת 4 חדרים בקומה חמישית נמכרת ב-2.6 מיליון שקל ודירת 5 חדרים בקומה חמישית ב-2.9 מיליון שקל, כאשר המחיר כולל חניה אחת.

לכל קומה גבוהה יותר משלמים תוספת של 50 אלך שקל לקומה. רמת המחיר הממוצעת נעה סביב 21 אלף שקל למ"ר. כך, בקומה ה-16 מוצעת דירת 4 חדרים בשטח של 137 מ"ר (ברוטו) ו-107 מ"ר (נטו) ב-2.87 מיליון שקל.

מדובר בסכומים הגבוהים מעט מהמחירים שהציעו קבוצות הרכישה שהתמודדו במכרז.

בתגובה לפניית "גלובס" הכחישו בגינדי החזקות את רמות המחירים והוסיפו כי "המכירה כרגע פתוחה רק לחברי קבוצות רכישה". *