גולשי Vgames מעדיפים את Counter Strike

משחקי הפעולה ברשת ממשיכים להיות פופולריים בקרב הגיימרים בישראל. סקר שערך אתר המשחקים הישראלי Vgames מצא כי משחק היריות מגוף ראשון ברשת, Counter Strike, הוא האהוד ביותר על גולשי האתר. בסקר, בו לקחו חלק 1,000 גולשים, זכה Counter Strike ל-34% מהקולות והגיע למקום הראשון. הסקר נערך לקראת כנס המשחקים Gameis 2009, שייערך השנה במסגרת הכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי בשבוע הבא (2-3 במארס).

במקום השני בסקר נמצא GTA (Grand Theft Auto) על גרסאותיו השונות. GTA גרף 21.5% מקולות הגולשים. אחריו דורג משחק היריות Call of Duty עם 12.3% מהקולות. את החמישייה הראשונה סגרו המשחקים Battlefield (6.5%) ו-World of Warcraft (4.8%). במקום השישי נמצא משחק הכדורגל Pro Evoultion Soccer עם 2.3% מהקולות והוא מקדים את המתחרה הוותיק שלו, FIFA, עם 1.25% מהקולות.

עוד ברשימה אפשר למצוא את סדרת Halo, שמכרה למעלה מ-25 מיליון יחידות ברחבי העולם אך גרפה בסקר רק 2.11% מהקולות והגיעה למקום התשיעי, וכן את גיטאר הירו (1.63%) ומשחק המכות הוותיק Tekken (1%).

המשחק שהגיע למקום האחרון בסקר היה Sims עם 0.77% מהקולות. הרשימה מראה כי הגולשים מעדיפים משחקי פעולה מבוססי רשת ופחות משחקים לקהלים רחבים כמו הסימס.