מעל 150,000 גולשים החליפו את תמונתם האישית בתמונתו של גלעד שליט

מחר (ד') יצויינו שנתיים ליום חטיפתו של החייל גלעד שליט. חברת ארק אינטראקטיב יזמה לפני כשבוע מהלך שבו הגולשים יחליפו את תמונתם בפייסבוק, במסנג'ר, ב-ICQ ובכל רשת חברתית בתמונתו של גלעד שליט עם כיתוב תחתיה - "גם אני מחכה לגלעד".

לצורך העניין אף הוקם אתר אינטרנט בו ניתן להוריד תמונות המותאמות לתוכנות השונות בכתובת - www.giladshalit.co.il. היום דווח כי מעל ל-150,000 גולשים כבר החליפו את תמונתם האישית בתמונתו של שליט.

נועם שליט, אביו של גלעד, אמר היום: "שמחתי על ההיענות הגבוהה של גולשי האינטרנט בארץ ובעולם למבצע. ההזדהות של מאות אלפי הגולשים שהחליפו את תמונתם בתמונתו של גלעד וכותבים לנו בלי סוף, מחממת את ליבנו. המשפחה מודה ליוזמי הפרויקט על הירתמותם לציון יום השנתיים לחטיפתו של גלעד".

בין הרשתות החברתיות שהתגייסו למהלך: קבוצת פייסבוק אפקט, תפוז אנשים, קופידון, jdate, מקושרים, bona ושין 1. בין אתרי האינטרנט שפרסמו את המהלך: וואלה, NRG, גלובס, כלכליסט, ביזפורטל, אייס, NFC, אולמרקטינג ואחרים.

תימור גורדון, מנכ"ל חברת ארק, אמר כי מדי שעה יש אלפי הורדות וצפה כי מחר יהיו כבר יותר ממיליון אנשים שיורידו את התמונות ויחליפו את תמונותיהם האישיות בתמונתו של גלעד שליט.