למרות "הישרדות": ירידה בחשיפה של נענע10, עלייה בחשיפה ליוטיוב

גוגל, וואלה ו-ynet ממשיכות להוביל את סקר TIM * החשיפה לאתר "גלובס", המוביל את אתרי האינטרנט העסקיים בישראל, התחזקה ב-15.7%

שלושת האתרים עם שיעורי החשיפה השבועיים הגבוהים ביותר ממשיכים להיות גוגל, וואלה ו-ynet, עם שיעורי חשיפה של 89.1%, 68.5% ו-59.9%, כך עולה מסקר TIM לחודש אפריל, הבודק חשיפה שבועית של האתרים המובילים בישראל. בכך חוזרת וואלה למגמת ההתחזקות שלה, לאחר שנחלשה בחודש שעבר.

למרות הבאזז סביב "הישרדות", התוכנית המרכזית המשודרת בנענע 10, שיעור החשיפה השבועי של האתר יורד ל-33.4%, בהשוואה לשיעור של 39.1% בחודש מארס, והוא יורד למקום ה-5, כאשר אתר שיתוף קבצי הווידיאו יו-טיוב מתברג במקומו למקום ה-4, עם שיעור חשיפה של 33.6%.

ההשקה המחודשת של nrg תרמה לעלייה בשיעור החשיפה, שעומדת באפריל על 25.6%, בהשוואה ל-23.6% במארס, וגם הפורטל של יאהו מתחזק, עם שיעור של 19.3%, בהשוואה ל-16.2% בחודש הקודם.

מבין האתרים הכלכליים, "גלובס" הוא האתר הכלכלי המוביל בישראל, עם שיעור חשיפה שבועי של 14.3% (חצי מיליון גולשים מדי שבוע), עלייה של 15.7% בהשוואה לחודש מארס, בעוד שדה מרקר נחלש והגיע לשיעור חשיפה שבועי של 13.4%. יש לקחת בחשבון שחלק מהחשיפה לאתר אינה קשורה לתוכן הכלכלי, אלא נובעת מכניסה לרשת החברתית "קפה דה מרקר".

מבין האתרים שנחלשו, בולט האתר של תפוז, עם שיעור חשיפה של 21.8%, בהשוואה לשיעור קודם של 24.2%, דפי זהב, שמידרדר למקום ה-11, עם שיעור של 20.6%, בהשוואה לשיעור חשיפה קודם של 22.2%, ורשת, המידרדרת למקום ה-21, עם שיעור חשיפה של 11.7%, בהשוואה לשיעור חשיפה של 14.8% בחודש מארס.

גם הפורטל של קשת ממשיך להיחלש זה החודש השני ברצף, עם שיעור חשיפה שבועי של 14.8%, בהשוואה ל-17.8% במארס, והוא ממוקם במקום ה-15, בהשוואה למקום ה-13 בחודש הקודם.

הסקר הנוכחי הינו המדידה ה-27 של סקר TIM הנערך על ידי TNS טלסקר, והוא נערך בקרב מדגם של 802 משתמשי אינטרנט, בגילאים 13 ומעלה, בפיזור ארצי ומייצג באוכלוסייה היהודית בישראל.