וואלה ו-yes משיקות מכרז להפקת סדרות עלילתיות לאינטרנט

המכרז יהיה פתוח בפני כל הגולשים ; 5 ההצעות הסופיות יוצגו באתר לדירוג הגולשים, ושתי ההצעות שיקבלו את מרב ההצבעות יזכו בתמיכה של 100 אלף שקל לצילומי הסדרה ; עם סיום ההפקה ישודרו הסדרות בוואלה! yes

פורטל וואלה הודיע היום (ג') כי הוא משיק מכרז להפקת סדרות עלילתיות לאינטרנט, אשר יחל בתחילת שבוע הבא. המכרז מאפשר לכל הגולשים והיוצרים, שיש להם רעיון ו/או תסריט ליצירת סדרה אינטרנטית בכל נושא וז'אנר, להגיש מועמדות להשתתפות במכרז.

ההצעה צריכה לכלול סינופסיס ותסריט לפרק לדוגמה, ולהגיע לא יאוחר מסוף אפריל. את ההצעות ניתן להגיש דרך אתר וואלה, באזור המשותף לפורטל ול-yes.

במהלך חודש מאי יתבצע שלב המיון הראשוני, בו יבחרו על-ידי ועדת השופטים של וואלה ו-yes כ-15 מועמדים שהגישו את ההצעות הטובות ביותר. בשלב השני יתבקשו 15 היוצרים שנבחרו להציג את הרעיון והתסריט בפני הוועדה, שתבחר 5 פיינליסטים מתוכם.

5 ההצעות הסופיות יוצגו באתר לדירוג הגולשים, כאשר שתי ההצעות שיקבלו את מרב ההצבעות יזכו את יוצריהן בתמיכה של 100 אלף שקל עבור צילומי הסדרה. עם סיום שלב ההפקה ישודרו הסדרות בוואלה! yes.

יונה ויזנטל, סמנכ"ל התוכן של חברת yes, אמר: "חברת yes משקיעה רבות ביצירה הישראלית, לרבות סדרות עלילתיות ויצירה דוקומנטרית. yes, בשיתוף וואלה, היא הראשונה בישראל להשיק מכרז לסדרות עלילתיות באינטרנט, ואנו שמחים על האפשרות להביא את היצירה הישראלית גם למדיה זו ולהעניק הזדמנות ליוצרים חדשים ליצור סדרות".