מחווה לחנוך לוין ולאדם ברוך בצהרי יום ו' הקרוב בתיאטרון תמונע

התערוכה מבוססת על שתי תערוכות קודמות של צילומי אדם ברוך מתוך "העמדת פנים" שאצרה נעמי אביב ב-1990 במוזיאון לאמנות ישראלית רמת גן וצילומי חנוך לוין, מתוך דיוקנאות של בימאי הבימה, שהוצגו באכסדרת התיאטרון

אירוע אמנות רב-תחומי לזכרם של חנוך לוין ואדם ברוך, יתקיים בצהרי יום ו' הקרוב בתיאטרון "תמונע" בת"א, במקביל לפתיחת התערוכה - "אני כישלון של ישבן - דיבור אודות אלוהים", שבה יוצגו דיוקנאות שונים של לוין וברוך, שצילם גדי דגון, אמן צילומי הבמה.

דרור קרן יציג שירים של חנוך לוין, לני שחף תופיע בסצנה מתוך המחזה "האם טוב להיות רנדי מקדואל", הרקדנית-כוריאוגרפית רונית זיו תעלה יצירה בהשראת חנוך לוין, מיכאל הנדלזלץ יקרא מתוך כתביו של לוין ואילו רוני סומק יקרא מתוך כתבי אדם ברוך.

התערוכה עצמה מוגדרת "תערוכה צנועה", והיא מבוססת על שתי תערוכות קודמות של צילומי אדם ברוך מתוך "העמדת פנים" שאצרה נעמי אביב ב-1990 במוזיאון לאמנות ישראלית רמת גן וצילומי חנוך לוין, מתוך דיוקנאות של בימאי הבימה, שהוצגו באכסדרת התיאטרון.

"כשפנו אליי מתיאטרון 'תמונע' זה אפילו לא לקח שנייה. ידעתי שאני רוצה לעשות את זה", אומר דגון לקראת התערוכה. "ל'תמונע', הבית של הפרינג' הישראלי, יש את הדיבור הזה, המייחד, המאפיין את חנוך ואדם. הדיבור אודות האלוהים, עם אלוהים והאין אלוהים".

האירוע יתחיל ב-12:00, יום ו', 4.9, תיאטרון תמונע, רח' שונצינו 8, ת"א. כניסה חופשית.