עמוד הביתועידת נתח שוק 2008
2008
 
 
 
 
 
גלובס-ועידת תקשורת ונתח שוק 2008
 
 

ועידת נתח שוק 2008

 
ועידת תקשורת ונתח שוק
 
ועידת תקשורת ונתח שוק 2008
יום ב' 14 ביולי, מלון דויד אינטרקונטיננטל

אנו עדים למהפכה של שבירת גבולות בין עולמות התקשורת כמו, הסלולר, האינטרנט, פרסום שיווק ועוד.
על רקע שוק משתנה זה, הוחלט בגלובס להשיק ועידה חדשה אשר שמה לה למטרה לקחת להציג את המגמה המובילה "Cross Platform Strategy"

מליאת פתיחה: - המהפכות שבדרך
אריאל אטיאס, שר התקשורת - השורות התחתונות של המלצות ועדת גרונאו
ג'ואנה שילדס, מנכ"לית Bebo, סגנית נשיא AOL, נשיאת People Networks - לאן הולכות הרשתות החברתיות?
בוב גארפילד, "הפה הגדול" של Advertising Age - על תרחיש הכאוס של Web 2.0

מושבי דיון:
יש מנצחים ויש שורדים
קודקודים מדברים על שוק התקשורת ביום שאחרי ועדת גרונאו.

"הצרכן החדש" - בעולם של שינויים תרבותיים וטכנולוגים
גרגורי הארפר
, מייסד כנס Gadgetoff לטכנולוגיות חדשניות ונשיא סרברוס קורפ - יראה לכם שהעתיד כבר כאן בעזרת גאדג'טים וטכנולוגיות פורצות דרך

איפה נראה את הריאליטי הבא?
מה יהיה מדיום התוכן המוביל?

מותגים בעולם של מדיה משתנה
הברנז'ה מדברת - מנהלים בכירים מציגים את ה"אני מאמין" שלהם בסביבת המדיה המשתנה
מרצה אורח: ברט שבאק, VP BBDO ניו יורק, - בידול בעולם תחרותי

Web 2.0.1.1
1000 ימים מהיום - רייטינג וחיפוש באינטרנט
מרצה אורח: ד"ר מגי'ד אברהם, נשיא ומייסד קומסקור: תופעת עליית "הזנב הארוך" - משמעויות למפרסמים ולשולטים במדיה

ניהול סיכונים בסביבה יוצרת
מרצה אורח: פרופ' קריסטוף לוך, ראש הקתדרה לניהול טכנולוגי וחדשנות בבית הספר למינהל עסקים INSEAD - ניהול סיכונים בסביבה יוצרת - מדיה תקשורת ואינטרנט

מליאת סיום:
סוגרים יום עם פריצות דרך
וואנג שואו
,עורך מגזין העסקים הסיני CAIJING - מוביל האג'נדה התומכת בשוק חופשי
בוב גארפילד, Advertising Age - הצגת 12 הקמפיינים הטובים ששינו את העולם


 

דוברים אורחים

לרשימה המלאה