לידיעת ציידי המציאות ברשת: PicClick יסייע לכם לדוג את המוצר המבוקש מתוך שלל אפשרויות ויזואליות

וגם: אומנם לא תשכילו מהמידע ב-Unnecessaryknowledge.com, אך בהחלט ייתכן שתתמכרו

1. כיף לדעת

מבין שלל האתרים שמציעים שירותים יעילים, פונקציונליים ומתאימים למטרות ספציפיות, בולט האתר Unnecessaryknowledge, שכשמו כן הוא - מציע למשתמשים מידע לא באמת חשוב, במטרה ללמד אותם על נושאים שכלל לא ידעו שקיימים בעולם האמיתי. משתמשים שייכנסו לאתר ייתקלו בפיסת מידע המוצגת בפניהם, אותה יוכלו לדרג כ"טובה" או "רעה". משתמשים יכולים גם להגיב על פיסת המידע הזו, לשתף אותה עם משתמשים אחרים או להוסיף לה מידע נוסף. למרות שבמקרים רבים מדובר במידע שלא בהכרח ניתן להשתמש בו בשיחות סלון, המקום שבו כולם אוהבים להוכיח עד כמה הם משכילים, קל להתמכר אליו ולגלות שבזבזת שעות רבות באתר, ללא תכלית מיוחדת.

2. אוניברסיטה מקוונת

מרצים, סטודנטים וגולשים שאוהבים לצרוך מידע אקדמי ישמחו לשמוע על סטארט-אפ ישראלי חדש, - wepapers, שמציע למשתמשים חומר אקדמי מהאוניברסיטאות המובילות בעולם, ופלטפורמת שיתוף מידע עבור קהילת הסטודנטים והמרצים. והכי חשוב - בחינם. החברה מציעה למשתמשים אפליקציה וובית שמתפקדת בדומה לקהילת לימודים מקוונת. באמצעות השירות יכולים המשתמשים לדון בנושאים לימודיים שונים, לסייע אחד לשני, להעלות תכנים ולצפות באלפי מסמכים ומאמרים שמעלים משתמשים אחרים ברחבי העולם. הצפייה במסמכים השונים לא מצריכה לפתוח דפדפן חדש, והחברה מבטיחה כי האתר מספק תכנים ברמה גבוהה. החברה הוקמה ב-2007 על-ידי 2 סטודנטים: חנן וויסקוף ואהוד זמיר.

3. נחש צפע

גולשים שמשתמשים בשירות GoogleAlerts באופן תדיר, במטרה לעקוב אחר פרסומים העוסקים בנושאים שמעניינים אותם, ייהנו מהשירות החדש (notify.me), שמאפשר למשתמשים ליצור רשימת RSS מועדפת, אחריה הם מעוניינים לעקוב, ולסמן את מילות המפתח שבגינן יהיו מעוניינים לקבל התראה כאשר מתפרסם משהו חדש. ההתראה יכולה להגיע באמצעות הדואר האלקטרוני, המסנג'ר, הודעת SMS או באמצעות אפליקציית דסקטופ, ומשתמשים שירצו לקבל גם התראות לגבי הנעשה בחשבון האישי שלהם ברשתות החברתיות יוכלו לעשות זאת באמצעות הזנת כתובת דואר אלקטרוני שמציע האתר. שירותים מתחרים הם yotify.com ו-alerts.com.

4. חיפושים ומציאות

עבור הגולשים שאוהבים לשוטט באתרי רכישות למיניהם, במטרה למצוא פריטים חדשים ומציאות ברשת, מיועד האתר החדש PicClick. האתר מציע מנוע חיפוש ויזואלי שמסייע למשתמשים למצוא את אשר הם מחפשים ב-eBay ובאמזון. על מנת לנצל בהצלחה את מנוע החיפוש החדש הזה, יש לבחור באיזה אתר מעוניינים לחפש, להקליד מונח חיפוש בסיסי או לבחור מתוך מספר קטגוריות שמציע האתר, ולבחור בטווח המחירים בהם אתה מעוניין לרכוש את המוצר, והאתר יציע שלל תוצאות חיפוש ויזואליות מתאימות.

לחיצה על כל אחת מהתוצאות הוויזואליות מעבירה את הגולש ישירות לדף המוצר הרלבנטי באתר המבוקש, ומשתמשים יכולים לבחור להגדיל את התמונות, המוצגות במצב ברירת המחדל בגודל קטן באופן יחסי.