סיכום שנה בחיפושי ספורט של גוגל: ווימבלדון הכי מעניין את הישראלים

אירוע הכדורגל הראשון בדירוג אירועי הספורט הכי "מחופשים" ע"י ישראלים במנוע החיפוש: גמר ליגת האלופות, במקום הרביעי

נובאק דיוקוביץ' בטורניר ווימבלדון / צלם: רויטרס נובאק דיוקוביץ' בטורניר ווימבלדון / צלם: רויטרס

טורניר הטניס היוקרתי של ווימבלדון, שנערך מדי שנה בלונדון - הוא אירוע הספורט שהכי עניין את הישראלים להשיג מידע אודותיו ב-2015: כך עולה מדירוג החיפושים הפופולריים ביותר של אירועי ספורט במהלך השנה החולפת, אותו מפרסם היום גוגל. טורניר הגראנד סלאם, שנערך בין ה-29 ביוני ל-12 ביולי וחילק למשתתפים פרסים כספיים בשווי 26.75 מיליון ליש"ט - הסתיים עם זכייתו של נואבק דיוקוביץ' בתחרות הגברים, וסרינה וויליאמס בנשים.

במקום השני בדירוג החיפושים הכי נצפים: היורובאסקט, אליפות אירופה בכדורסל לנבחרות. את מיקומו הגבוה של היורובאסקט בדירוג ניתן לייחס גם לקיומו של הטורניר במהלך השנה בארבע מדינות שונות (קרואטיה, צרפת, גרמניה ולטביה), שהסתיים עם זכייה של נבחרת ספרד (כאשר ישראל העפילה לשמינית הגמר); וגם לחדשות הטריות מהשבוע שעבר, במסגרתה זכתה ישראל בזכות לארח שישה משחקים מטורניר יורובאסקט 2017, בהיכל יד אליהו בת"א.

באופן מפתיע, גם במקום השלישי ניתן למצוא טורניר גראנד סלאם של סבב הטניס העולמי: היו.אס אופן שהתקיים בניו יורק. הכדורגל, על-אף שנחשב לענף הספורט הפופולרי ביותר ישראל - שולח נציג לרשימה במקום הרביעי בלבד - עם החיפוש "גמר גביע האלופות". כזכור, גמר הצ'מפיונס ליג השנה התקיים באצטדיון האולימפי בברלין, גרמניה, ובמסגרתו גברה ברצלונה הספרדית 3-1 על יובנטוס האיטלקית.

הקופה אמריקה 2015, שהתקיים בקיץ בצ'ילה - הוא האירוע החמישי הכי "מחופש" על-ידי ישראלים בגוגל במהלך השנה החולפת. רק במקום השישי בדירוג מגיע אירוע ספורט מקומי: מרתון תל-אביב.

את העשירייה הראשונה משלימים גביע העולם בכדורגל לנשים, הטור דה פראנס, גביע העולם ברוגבי וטורניר הגראנד סלאם רולאן גארוס.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
גוגלווימבלדון
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.