שיטה: כך תטוסו מישראל ליעדים נחשקים במחירי רצפה

חוק השמיים הפתוחים שינה לחלוטין את מפת הטיסות מישראל ואליה, עד כדי כך שכיום תוכלו בקלות למצוא טיסות בעלות של נסיעה באוטובוס לשלל יעדים נחשקים בחו"ל ■ אז איך עושים זאת? צפו בווידאו

איתן בייגל 24.12.2015

חוק השמיים הפתוחים וטיסות הלואו-קוסט שבאו יחד איתו שינו לחלוטין את פני מפת הטיסות מישראל ואליה, בעיקר בכל הקשור לאירופה. עד כדי כך שהיום, אם תהיו ערניים מספיק - תוכלו למצוא טיסות בעלות של נסיעה באוטובוס ליעדים נחשקים בחו"ל.

על-מנת לסייע בנושא, אנחנו ממסדים פינה חדשה יחד עם זואי לסרי, טיילת עצמאית, שכותבת בלוג בשם "תותי - חו"ל עם ילדים פשוט ובזול".

נציג בפניכם כמה הצעות אטרקטיביות, אשר לא כמו שהרגילו אותנו עד היום, הן לא מבוססות בהכרח על הספונטניות שלכם - אלא דווקא על היכרות מעמיקה עם היצע הטיסות, ראש פתוח לחופשות שונות ומגוונות ותכנון מסודר מראש.

נתחיל עם חברת הלואו-קוסט הגרמנית TUIfly שתנחת במארס בנתב"ג. החברה מציעה טיסות ישירות למינכן בעלות של החל מ-99 אירו לכוון. החדשות כאן הן 50% הנחה מהמחיר שהייתם רגילים לשלם עד היום עם אל-על ולופטהנזה, שהציעו טיסות ישירות בעלויות שנעו בין 400-600 דולר.

אילו עוד דוגמאות יש? צפו בסרטון:

 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
חברות תעופהחו"לטיסותתיירותלואו קוסט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.