חופשה ב-8 מיליון דולר: ה"חור" שבו משפחת אובמה נופשת

כבכל שנה, גם בחג המולד הזה בחרה משפחת אובמה להעביר את תקופת החגים באחוזת פאר מפנקת במיוחד בהוואי: הצצה מבפנים לאתר הנופש עוצר הנשימה שזכה לכינוי "הבית הלבן הנוסף"

כבר 8 שנים שנשיא ארה"ב ברק אובמה ומשפחתו מעבירים את חופשת חג המולד בהוואי. בשנים האחרונות, כמו גם השנה, המשפחה הנשיאותית בחרה לשהות במשך שבועיים באותו המקום - אחוזה בהשראה אסייתית המתפרסת על 650 מ"ר וכוללת 5 חדרי שינה, שישה חדרי אמבטיה, מטבח שף, בריכת נוי ושלל פינוקים כמו ספא, בריכת שחייה וסאונה.

האחוזה, השייכת לחברת Oahu Luxury Homes, ממוקמת ב-Kailua וצופה על איי מולוקה (Moluka). על-פי "הטלגרף", הנכס, שזכה כבר לכינוי "הבית הלבן הנוסף", מושכר בכ-3,500 דולר ללילה, בעוד שבתקופת החגים הוא מושכר במחיר של בין 5,000 ל-10,000 דולר ללילה.

על-פי ההערכות, משפחת אובמה שילמה על החופשה בת השבועיים כ-56 אלף דולר מכיסה הפרטי. אם מוסיפים לזה את הוצאות האבטחה ואת שעות הטיסה של אייר פורס 1, ההוצאות שנגבות מהמדינה מגיעות ל-8 מיליון דולר. דוח שפורסם לאחרונה בארה"ב קובע כי אזרחי ארה"ב הוציאו סכום כולל של 74 מיליון דולר על החופשות של משפחת אובמה מאז כניסתם לבית הלבן בינואר 2009.

 

 

 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
ברק אובמהחג המולדחופשהנופשתיירות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.