המכשירים מתפוצצים: הסרטון שמביך את אפל ומעורר סערה

אפל חוקרת תיעוד מפחיד של אייפון 7 חדש שהתפוצץ והעלה עשן תוך כדי טעינה ■ הסרטון החדש רשם בתוך 3 ימים לא פחות כ-1.2 מיליון צפיות והצטרף לגל של תלונות על תקלות קשות במכשיר

וואלה! NEWS 26.02.2017

אייפון 7 זכה שוב להפוך לסרטון הלוהט של השבוע בטוויטר. בתוך פחות מ-3 ימים נרשמו לא פחות מ-1.26 מיליון צפיות בתיעוד הדרמטי הזה של מכשיר אייפון 7 פלוס מעלה עשן ומתפוצץ. הסרטון הועלה לרשת על -ידי בריאנה אוליביה האמריקאית, שרכשה את המכשיר חדש לגמרי בחודש שעבר. לדבריה, ביום שלפני התקרית היא לא הצליחה להדליק אותו במשך כמה דקות, אך בחנות אפל סטור טענו אנשי שירות הלקוחות כי המכשיר נבדק, וכי הוא תקין לחלוטין.

"בבוקר שלמחרת ישנתי, והמכשיר היה מחובר למטען מעל לראשי, כשלפתע חבר שלי תפס אותו והניח אותו על המזנון", מספרת בריאנה. "לאחר מכן הוא לקח אותו לשירותים והספיק לראות כיצד הטלפון מעלה אדים ומשמיע קולות צפצוף. בשלב הזה הוא כבר בער".

בין שלל התגובות לסרטון, מעלים הגולשים תיאוריות שונות באשר למקור התקלה. ישנם, כמובן, אלה הסבורים כי אפל עומדת לחוות כעת גל של תלונות בדומה למה שהתרחש עם מכשיר הנוט 7 של סמסונג, אך אחרים מאשימים את מארז המגן שבתוכו היה המכשיר. לפי הצילומים נראה כי האייפון 7 פלוס המעשן הונח בתוך מגן מלא בחומר נוזלי כלשהו שייתכן ותרם לתקלה.

תגובתה הרשמית של אפל לסרטון ולטענות העולות ממנו היא כי אנשי אבטחת האיכות של החברה "מודעים לקיומו של הסרטון", והם נמצאים בקשר עם הלקוח. לדברי החברה, עובדיה חוקרים את המקרה, אך לא ברור האם המכשיר הספציפי הזה נאסף לבדיקה.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
iPhone (אייפון)אפלטלפונים חכמים (סמארטפונים)סרטוני וידאו
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.