סמי-אוטונומית: נחשף הדור המחודש של מרצדס S-CLASS

הדור החדש של ספינת הדגל הגרמנית מצויד במערך מקיף של מערכות סמי-אוטונומיות ובמנוע V8 חדש ■ גרסת ה-AMG בדגם ה-63 צוידה בשני מגדשי טורבו

דובי בן גדליהו 19.04.2017

חברת מרצדס הציגה בתערוכת הרכב של שנחאי את הדור המחודש של ספינת הדגל S-CLASS. המכונית עברה עדכון חיצוני קל, ועיקר החידושים הם תגבור משמעותי של החבילה הטכנולוגית שלה. היא מצוידת כעת במערך חיישנים היקפי שמאפשר לה לנוע באופן סמי-אוטונומי על הכביש המהיר, כולל תיקון אוטומטי של ההיגוי בעת חירום, שיוט סמי-אוטונומי על הכביש המהיר והאטה אוטומטית לפני פניות.

מערך הפיקוד שודרג באמצעות מסכים חדשים ועיצוב חדש ומנוע ה-V8 של ה-S500, שתיקרא כעת S560, הוא מנוע 4 ליטר חדש עם הספק התחלתי של 469 כ"ס ומומנט של 70 קג"מ.

גרסת ה-AMG מצוידת בשני מגדשי טורבו ומייצרת כעת 612 כ"ס בדגם ה-63. גרסת הפלאג-אין הפופולרית בישראל צפויה לקבל סוללה גדולה יותר שתספק טווח נסיעה של עד 50 קילומטרים על חשמל בלבד.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
מרצדסרכבי יוקרהרכב אוטונומי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.