אחרי האסון בפסח: שירותי ההצלה בכנרת יתוגברו ביום העצמאות

איגוד ערים כנרת הודיעה כי לקראת יום העצמאות יתוגברו שירותי ההצלה עד השעה 19:00 ■ בנוסף, יופעל שאטל סובב כנרת שיסיע בחינם את הנופשים ביום שלישי

רשות הכנרת נערכת ליום העצמאות / צילום באדיבות רשות הכנרת רשות הכנרת נערכת ליום העצמאות / צילום באדיבות רשות הכנרת
מיכל רז-חיימוביץ' 24.04.2017

אחרי האסון בו טבעו 3 צעירים בכנרת במהלך חג הפסח, מודיע איגוד ערים כנרת כי לקראת יום העצמאות יתוגברו שירותי ההצלה עד השעה 19:00.

אלפי נופשים צפויים להגיע לחופי הכנרת במהלך יום העצמאות, שעם השנים הפך להיות יום המנגלים. במהלך יום הזיכרון (יום ראשון 30.4) תיסגר הכניסה לכלי רכב בחופי האיגוד מהשעה 19:00 ועד למחרת, (יום שני 1.5) בשעה 14:00.

נזכיר כי בעדויות של נופשים בכנרת במהלך חג הפסח סופר על מוזיקה שהושמעה בקולי-קולות על-ידי הנופשים במקום, מה שהקשה בין היתר על המצילים, הן בניסיונות ההתראות לציבור והן בשמיעה של מצוקת הנופשים במים. כך או כך, ביום העצמאות השמעת מוזיקה בכנרת מותרת, זאת משום שבהתאם לתקנות למניעת הרעשים, מותרת השמעת מוזיקה במהלך יום העצמאות.

גם על הניקיון ינסו לשמור בסביבת הכנרת, כשלקראת יום העצמאות תוגברו צוותי ההסברה של רשות הכנרת, שיסיירו בין הנופשים בחופים, יחלקו שקיות לאיסוף אשפה ויסבירו לציבור הנופשים את חשיבות השמירה על ניקיון מקורות המים.

בנוסף, יופעל שאטל סובב כנרת שיסיע בחינם את הנופשים ביום העצמאות (יום שלישי 2.5). השאטל יפעל בין השעות 10:00-20:00. מדי שעתיים ייצא הקו מתחנת גליל סנטר בטבריה, יקיף את כל האגם הלאומי וישוב בחזרה.

יצוין כי תתקיים אכיפה מוגברת של חוקי החניה בחופים והגישה אליהם באמצעות גרר.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
איגוד ערים כינרתיום העצמאותכנרתמצילים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.