נעילה חיובית באירופה על רקע תוצאות הבחירות בצרפת

אנחת רווחה נשמעה אתמול בשוקי המניות, לאחר שמקרון ולה-פן עלו לסיבוב השני בבחירות לנשיאות צרפת

בורסות אסיה / צילום: רויטרס בורסות אסיה / צילום: רויטרס
שירות גלובס 25.04.2017

עליות שערים נרשמו היום (ג') בבורסות אירופה ובמסחר בבורסות אסיה, על רקע המגמה החיובית המובהקת בנעילת המסחר אמש בוול סטריט, והכל על רקע תוצאות הבחירות בצרפת. השווקים באוסטרליה ובניו זילנד סגורים. מדדי וול סטריט עולים.

 

אנחת רווחה נשמעה אתמול בשוקי במניות, לאחר שמועמד מפלגת המרכז-שמאל, עמנואל מקרון, ומועמדת מפלגת הימין "החזית הלאומית", מארין לה-פן, העפילו לסיבוב השני בבחירות שייערך ב-7 במאי. "תרחיש האימים" של מאבק בין לה-פן למולנשון, 2 מועמדים קיצוניים המתנגדים להשתייכות צרפת לאיחוד האירופי - נגוז.  

  

 

המשקיעים במזרח, כעמיתיהם בשאר העולם, ממשיכים לעקוב אחר הנעשה באזור צפון-קוריאה, כאשר אמש שוחחו ביניהם נשיא סין ונשיא ארה"ב בנושא. סין נחשבת לבעלת ברית של צפון-קוריאה ורבים מעריכים כי היחידה שיכולה לפתור את הבעיות הגיאו-פוליטיות בחצי האי הקוריאני בדרכים דיפלומטיות.

בדרום קוריאה דווח הבוקר כי ביטחון הצרכנים בחודש אפריל עלה לשיא של 6 חודשים. זה החודש השלישי ברציפות של עלייה לעומת החודש שקדם לו.

[לפורטל הפיננסי][לבורסות בעולם]

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בורסות אירופהבורסות אסיה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.