חברת הסייבר הישראלית Twistlock גייסה 17 מיליון דולר

"הפתרון של החברה מטפל בסיכונים הכרוכים בשרת ובאפליקציה בתוך הקונטיינר, ומאפשר לארגונים לאכוף מדיניות אבטחת מידע, לפקח ולבקר פעילות, לזהות ולבודד איומים בסביבת הקונטיינר הבודד או בקבוצה של קונטיינרים"

מתקפת סייבר/צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב מתקפת סייבר/צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
טלי ציפורי 25.04.2017

פחות משנה אחרי סבב A, חברת Twistlock הישראלית משלימה סבב B ומגייסת 17 מיליון דולר. החברה, שפיתחה פתרון אבטחת סייבר עבור קונטיינרים וירטואליים בענן, גייסה מאז הקמתה 30 מיליון דולר.

Twistlock, לטענתה, מפתחת את הפתרון הארגוני הראשון מסוגו בתעשייה לאבטחת מידע עבור קונטיינרים וירטואליים (כלומר, מאגרי מידע בענן) - מושג שיצא לדרכו לפני כעשור. קונטיינרים וירטואליים הם למעשה מאפיין של מערכות הפעלה, שמאפשר לכל יישום בה לפעול במבודד - כאילו הוא היחיד. כך, מאות יישומים יכולים לרוץ במקביל מבלי להפריע זה לזה וללא שינוי, גם במעבר בין שרתים שונים.

"הפתרון של החברה מטפל בסיכונים הכרוכים בשרת ובאפליקציה בתוך הקונטיינר, ומאפשר לארגונים לאכוף מדיניות אבטחת מידע, לפקח ולבקר פעילות, לזהות ולבודד איומים בסביבת הקונטיינר הבודד או בקבוצה של קונטיינרים", טוענת Twistlock. "החברה מספקת פתרון אבטחת מידע מלא לקונטיינרים וירטואליים, המתאים לארגונים גדולים, כך שהם יוכלו לאמץ את טכנולוגיית הקונטיינרים בצורה קלה, וליהנות באופן מקסימלי מיתרונותיה".

"בעת שסביבת עבודה מבוססת קונטיינרים וירטואליים הופכת לנפוצה ויש נסיקה בשימוש באפליקציות מבוססות ענן, פרקטיקות כגון DevOps, Continuous Delivery ופיתוח תוכנה בענן מחייבות חשיבה מחודשת על אבטחת מידע", מציין בהודעה ברנדן האניגן, שותף בקרן Polaris שהובילה את הסבב הנוכחי, ולכן הוא ימונה ליו"ר החברה הישראלית.

בחודשים הראשונים של 2017 דיווחה Twistlock על גידול משמעותי של 300% במספר הלקוחות ועל התרחבות גלובלית. במקביל, החברה יוצרת שיתופי-פעולה אסטרטגיים עם גורמים מובילים בתעשייה ועם המכון הלאומי לתקנים וטכנולוגיה בארה"ב (NIST) על מנת לעצב המלצות לאבטחת מידע לקונטיינרים וירטואליים.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
גיוס הוןאבטחת מידעסייבראבטחת סייבר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.