מניית היום: וונטייז מנהלת מו"מ להסכמים חדשים ועולה כ-10%

החברה הודיעה היא מנהלת מגעים עם מספר חברות באפריקה בעניין אספקת שירותי התוכן שלה ■ מתחילת החודש זינקה מניית החברה בכ-87%

של וונטייז (צילום: אתר החברה) SmartVOD של וונטייז (צילום: אתר החברה) SmartVOD
שירות גלובס 26.04.2017

מניות חברת שירותי התוכן וונטייז מזנקות היום (ד') במסחר בת"א בשיעור דו-ספרתי, לאחר שהחברה הודיעה כי היא מנהלת מו"מ בעניין הפצת שירותיה במספר מדינות באפריקה. 

וונטייז הודיעה כי היא מנהלת מו"מ עם CrystalWeb, ספקית שירותי תוכן בדרום-אפריקה, לגבי הפצת שירותי ה-SmartVOD של וונטייז. זאת, בין היתר, באמצעות ספקי אינטרנט נוספים במדינה עמם מקיימת CrystalWeb שיתופי-פעולה בתשתית והפצת אינטרנט. בשלב הראשון ההפצה תעשה בתחום השכרה ומכירה של פרטי תוכן (TVOD ו-EST).

על-פי המתווה המתגבש, יחלקו הצדדים ביניהם את ההכנסות המתקבלות מן השירותים (לאחר ניכוי הוצאות מוסכמות), אולם החברה תקבל סכום של כ-960 אלף דולר בשנה הראשונה. עוד נקבע כי ככל שחלקה של החברה בהכנסות כאמור יעלו על סך זה, ישולם לה ההפרש על בסיס חודשי. בכוונת הצדדים להשיק את שיתוף-הפעולה ללקוחות במהלך חודש ספטמבר 2017, למשך שנה אחת, עם אופציה להאריך בשנתיים נוספות. בשלב זה לא ניתן להעריך מתי יושלם המו"מ.

בנוסף, וונטייז מנהלת מגעים ראשוניים עם מספר חברות נוספות באפריקה ביניהן, קבוצת הסלולר MTN להפצת שירותי ה-"SmartVOD" שלה בקונגו; קבוצת הסלולר Vodacom להפצה ברפובליקה של קונגו; מו״מ עם Vodafone להפצת שירותי החברה בזמביה ומו"מ עם חברת הסלולר Wind Hellas להפצה ביוון. התנאים המסחריים של המשאים-ומתנים טרם נקבעו סופית. 

וונטייז עלתה לכותרות לאחרונה לאחר שחתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם חברת טריפל-סי, במסגרתו האחרונה תציע חבילות טלוויזיה המבוססות על שירות ה- SmartVOD. החבילות יוצעו במחיר התחלתי של 50 שקל בחודש.

וונטייז נסחרת בבורסה בת"א לפי שווי (עכשווי) של כ-63 מיליון שקל. מתחילת החודש זינקה המניה בכ-87% אל מתחילת השנה רשמה תשואה שלילית של מעל 12%. 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
דרום אפריקההסכם הפצהמשא ומתן (מו"מ)וונטייז
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.