גיוס של 7 מיליון דולר לסטארט-אפ שמפענח צילומים רפואיים

איידוק עושה שימוש בטכנולוגיית למידה עמוקה (Deep Learning) על מנת לייעל את תהליך הפיענוח של סריקות פואיות ולזהות חריגות בגוף המטופל

חוקרת במעבדה / צילום: רויטרס חוקרת במעבדה / צילום: רויטרס
עידן רבי 26.04.2017

חברת הסטארט-אפ הישראלית איידוק (Aidoc), המסייעת בפיענוח תמונות רפואיות - לרבות CT ו-MRI - השלימה היום סבב גיוס בהיקף של 7 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילה קרן TLV Partners והשתתפו בו המשקיעים הקיימים בחברה - הקרנות Magma ו-Emerge. החברה שהוקמה אשתקד גייסה מאז ההקמה סכום כולל של 10.5 מיליון דולר.

איידוק הוקמה על ידי אלעד וולך (המנכ"ל), מיכאל ברגינסקי וגיא ריינר, בשיתוף פעולה עם ד"ר גל יניב שמתמחה ברדיולוגיה. החברה עושה שימוש בטכנולוגיית למידה עמוקה (Deep Learning) על מנת לייעל את תהליך הפיענוח של סריקות פואיות ולזהות חריגות בגוף המטופל.

המנכ"ל וולך אמר היום כי "הבנו שיש כאב אמיתי בשוק הזה. זה כמעט לא ייאמן כמה נדרש מרדיולוגים היום. הם כמו טייסי קרב - צריכים לטפל במאות פציינטים בו זמנית".

רונה שגב, שותפה מייסדת של TLV Partners, הוסיפה כי "ההתקדמות של בינה מלאכותית על ידי חברות טכנולוגיה מובילות, שילוב ה-Open Source בטכנולוגיות אלה, ירידה בעלויות המחשוב וזמינות הנתונים הדיגיטליים תרמו לחדשנות משמעותית באמצעות בינה מלאכותית במספר תעשיות מסורתיות. אנו שמחים להצטרף לאלעד, מיכאל וגיא במסע שלהם ומשוכנעים בפוטנציאל הגדול שלהם להוביל את השוק של פיענוח סריקות רפואיות".

Aidoc

שנת הקמה: 2016

תחום פעילות: פיענוח תמונות רפואיות

מייסדים: אלעד וולך (המנכ"ל), מיכאל ברגינסקי וגיא ריינר

גיוסי הון: 10.5 מיליון דולר 

משקיעים: הקרנות TLV Partners, Magma ו-Emerge

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
גיוס הוןסטארט-אפ
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.