בקשת פירוק נגד אתר צ'יינה ביי בשל חוב של 571 אלף שקל

מדובר בחובות כלפי ערוץ 10 ונענע10 בגין שירותי פרסום ■ צ'יינה ביי בתגובה: "אנו נמצאים בתהליך מתקדם של גיוס משקיעים והמומים מהמהלך החד-צדדי מצד מי שהייתה אמורה להיות שותפתנו לדרך"

Chinabuy לוגו Chinabuy לוגו
מיכל רז-חיימוביץ' 27.04.2017

בקשה לפירוק הוגשה נגד האתר צ'יינה ביי. אתר צ'יינה ביי הוא חלק מקבוצת Chinabuy group שמשרדיה ממוקמים בהונג-קונג. החברה נוסדה בשנת 2012 וחרטה על דגלה מחירים זולים ביבוא מוצרים באופן אישי ישירות מסין.

מבקשת הפירוק שהוגשה לבית המשפט עולה כי לחברה יש חובות של כ-571 אלף שקל, לפי הנטען, כלפי ערוץ 10 ונענע10 בגין שירותי פרסום שניתנו לחברה בערוצי המדיה השונים, כולל בטלוויזיה. הטענה היא כי צ'יינה ביי אמורה הייתה להעביר 40% מרווחי החברה בתמורה לפרסומים, אולם לא כך היה. סכום החוב הנטען בבקשת פירוק, 571 אלף שקל, משקף את 40% מרווחי המכירות בתקופה של כשנה וחצי.

בית המשפט מינה את עו"ד אמיר פלמר כמפרק זמני לחברה.

מחברת צ'יינה ביי נמסר: "אנחנו נמצאים בשבועות האחרונים בתהליך מתקדם של גיוס משקיעים. השקענו את כל הלב והנשמה בחברה, ואנחנו המומים מהמהלך החד-צדדי מצד מי שהייתה אמורה להיות שותפתנו לדרך. אנו בוחנים את דרכי המשך הטיפול בנושא".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
נענע10ערוץ עשרפירוק חברהקניות באינטרנטchinabuy
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.