הסכום המטורף שיקבל ברק אובמה עבור הרצאה אחת

נשיא ארה"ב לשעבר ברק אובמה הרים לא מעט גבות כשדרש וגם קיבל סכום חסר תקדים של 400 אלף דולר עבור הרצאה אחת, שתינתן אל מול האנשים אותם כינה בעבר בלעג - "החתולים השמנים"

איתן בייגל 27.04.2017

אהוד ברק וביבי נתניהו שימו לב... שמעתם כמה יקבל ברק אובמה עבור הרצאה אחת בכנס של חברת קנטור פיצ'גראלד מוול סטריט? 400 אלף דולר, לא פחות. במקומכם היינו מרעננים את התעריפים.

אגב, אובמה היה זה שיצא כנגד החברה מוול סטריט וכינה את בנקאיה חתולים שמנים. אז ככל הנראה מה שרואים מכאן לא רואים משם וגם אובמה רוצה קצת ללקק שמנת יחד עם החתולים. מדובר בכל אופן בנאום אותו יערוך הנשיא לשעבר בוועידה המוקדשת לנושא הבריאות, נושא שבהחלט קרוב לליבו ובמקרה הזה גם לכיסו.

אובמה מקדים בכך את קודמיו בתפקיד. לדוגמה ביל קלינטון קיבל 200 אלף דולר עבור הרצאה אחת, וכך גם הילארי אשתו. אגב הנאום הוא רק חלק מסדרת הרצאות אותה מתכוון הנשיא לערוך. את החשבון כבר תערכו בעצמכם.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
ברק אובמהוול סטריט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.