אמזון רכשה את "להיות איתה"; תשודר בעברית באמזון פריים

הסדרה שיצר אסי עזר עבור קשת, בכיכובם של רותם סלע ואביב אלוש, כבר שודרה לאחרונה באנגליה תחת השם "The Beauty and the Bakerr", ומאז נמכרה גם לרוסיה ויוון ואף שודרה בהולנד

להיות איתה / צילום:גיא כנעני ויריב פיין להיות איתה / צילום:גיא כנעני ויריב פיין

ענקית האינטרנט אמזון רכשה את הסדרה "להיות איתה" שיצר אסי עזר עבור זכיינית ערוץ 2 קשת, ותשדר אותה בגרסתה המקורית ביותר מ-200 מדינות ברחבי העולם.

הסדרה, בה מככבים רותם סלע ואביב אלוש בתפקידים הראשיים, כבר שודרה לאחרונה באנגליה תחת השם "The Beauty and the Bakerr", שם זכתה להצלחה, ומאז נמכרה גם לרוסיה ויוון ואף שודרה בהולנד.

במסגרת העסקה הנוכחית, 20 הפרקים של שתי העונות יהיו זמינים לצפייה למנויי אמזון פריים בפלטפורמת הסטרימינג של ענקית התוכן בגרסה המקורית בעברית, עם תרגום לשפה הרלוונטית. 

בימים אלה משודרת בקשת עונתה השנייה של הסדרה, שזוכה לנתוני צפייה טובים בכל הפלטפורמות: 20.6% רייטינג בשידור חי, 25% רייטינג כולל נתוני הקלטות, ממוצע של יותר מ-300 אלף צפיות ב-mako מדי פרק והזמנות רבות ב-VOD. 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אמזוןאסי עזרקשת 12רותם סלעתוכניות טלוויזיה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.